• Σχόλιο του χρήστη 'Δήμος' | 21 Νοεμβρίου 2019, 21:06

    Στο άρθρο 3,παράγραφο 13 με την αποκλειστική προθεσμία των δύο μηνών που δίνεται για την έκδοση των Αποφάσεων μετάταξης, ακυρώνονται οι προηγούμενοι κύκλοι κινητικότητας και " τιμωρούνται " επί της ουσίας οι υπάλληλοι των οποίων τα αιτήματα δεν έχουν φθάσει στο τελικό στάδιο, χωρίς να είναι δική τους η ευθύνη. Ειδικότερα για τους υπαλλήλους των ΟΤΑ α΄και β' βαθμού με την εγκύκλιο αρ.24722/3-4-2019 του ΥΠΕΣ πάγωσε όλη η διαδικασία έως και την 1η Σεπτεμβρίου 2019. Υπήρξε δηλαδή μια καθυστέρηση πέντε (5) μηνών λόγω των διπλών εκλογών, στην διάρκεια των οποίων οι μετατάξεις υπαλλήλων υπηρεσιών πλην των ΟΤΑ (π.χ Ελεγκτικό Συνέδριο, Υπουργείο Παιδείας κ.α) συνεχίστηκαν και έχουν ολοκληρωθεί έως σήμερα. Υπάρχει δηλαδή μια μεγάλη αδικία σε βάρος μερίδας υπαλλήλων και μια ευνοϊκότερη μεταχείριση για άλλους. Η καθυστέρηση για την υπογραφή κυρίως της σύμφωνης γνώμης και της μεταφοράς πιστώσεων είναι πολύ μεγάλη, χωρίς να αναζητούνται πειθαρχικές ή ποινικές ευθύνες στους ενδιάμεσους φορείς που καθυστερούν. Πρέπει να δοθεί προθεσμία 6 μηνών τουλάχιστον για τα εκκρεμή αιτήματα. Τέλος γιατί να αποτελεί εξαίρεση η αποστολή των αποφάσεων προς δημοσίευση στο Εθνικό Τυπογραφείο και όχι πχ η αποστολή των φακέλων στο Γενικό Λογιστήριο του Κράτους για την μεταφορά των πιστώσεων; ή η υπογραφή της Απόφασης της σύμφωνης γνώμης για την μεταφορά των πιστώσεων;