• Σχόλιο του χρήστη 'Φώτης' | 22 Νοεμβρίου 2019, 14:30

    Στο άρθρο 3 παράγραφος 13 η προθεσμία για την ολοκλήρωση των διαδικασιών ουσιαστικά αλλάζει όλη την ουσία της κινητικότητας. Συνάδελφοι που συμμετείχαν στον β΄ κύκλο κινητικότητας του 2018 όχι μόνο δεν έχουν ακόμα κληθεί σε συνέντευξη αλλά δεν έχουν δημοσιευθεί και οι αποφάσεις τους σε ΦΕΚ. Εάν ακόμη δεν έχει κάνει ενέργειες ο φορέας υποδοχής υπάρχει μια λογική ότι μάλλον δεν θα το κάνει ποτέ και ίσως να μην γίνουν. Στις περιπτώσεις όμως συναδέλφων που τα έγγραφα είναι ήδη στο Γενικό Λογιστήριο του κράτους ( δηλαδή στο προτελευταίο στάδιο), γιατί να ακυρωθεί όλη η διαδικασία; Δεδομένης της γραφειοκρατίας που υπάρχει, των εορτών και των αργιών των Χριστουγέννων και της Πρωτοχρονιάς η προθεσμία των δύο μηνών είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί. Με ποιο κριτήριο θα ακυρωθεί επί της ουσίας ένας Νόμος του Ελληνικού Κράτους κατά περίπτωση και για μερικές μέρες διαφορά κάποιοι υπάλληλοι θα ωφεληθούν έναντι άλλων; Σε τι θα εξυπηρετήσει αυτό; Με την ολοκλήρωση των αιτημάτων του 2018 που βρίσκονται στα τελευταία στάδια, θα ενισχυθούν πολλές υπηρεσίες και θα υπάρξει καλύτερος προγραμματισμός για τους επόμενους κύκλους τόσο για υπηρεσίες όσο και για τους φορείς. Σε αντίθετη περίπτωση θα υπάρξει σύγχυση και φυσικά η κινητικότητα δεν θα έχει την ποιότητα των αποτελεσμάτων στα οποία στοχεύει.