• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΝΤΩΝΗΣ' | 24 Νοεμβρίου 2019, 20:02

    Το συγκεκριμένο νομοσχέδιο προκειμένου να προωθεί μια κατά το δυνατόν αντικειμενική αξιολόγηση αλλά και να καταφέρει να κάμψει τις αντιστάσεις των συνδικαλιστικών οργανώσεων των εργαζομένων οι οποίοι έχουν προκηρύξει απεργία αποχή απαιτεί πρόσθετες διορθώσεις τις οποίες και προτείνω. 1.Α. Σαφής και εμπεριστατωμένη πρόβλεψη του μοντέλου της συνέντευξης με αναφορά σε Ανεξάρτητη Αρχή έκδοσης και εφαρμογή με συγκεκριμένα και ομοιόμορφα πρότυπα ερωτηματολόγια ανά αντικείμενο αρμοδιοτήτων αλλά και διοικητικών κρίσεων, διαχείρισης ανθρώπινου δυναμικού και υπηρεσιακών γνώσεων προκειμένου να διασφαλιστούν τα εχέγγυα για την κατά την δυνατόν αντικειμενικότητα του αποτελέσματος.Το μέτρο της συνέντευξης είναι επικουρικό σε σχέση με τα τυπικά προσόντα και την επιμόρφωση και σαν τέτοιο πρέπει να μοριοδοτείται.Συνεπώς η αύξηση των μορίων είναι επικίνδυνη,υπερβολική και παράλογη. Β. Τεράστιο θέμα υπήρχε και επιτείνεται με την περαιτέρω μοριοδότηση εχόντων θέσεις ευθύνης κατόπιν ανάθεσης.Συγχέεται προφανώς η εμπειρία και η αξιοποίηση της με την εμπειρία που απαιτείται για την λειτουργικότερη,πιο σύγχρονη και αποτελεσματική λειτουργία του Δημόσιου Τομέα.Επίσης επιβραβεύεται η ιδιοτελής σκόπιμη και απαράδεκτη αναβολή των κρίσεων εδώ και χρόνια σε όλες τις Περιφέρειες της χώρας από τους Περιφερειάρχες αλλά και τα υψηλόβαθμα υπηρεσιακά στελέχη(Γενικούς Διευθυντές κυρίως αλλά και Διευθυντές)προκειμένου να μοριοδοτούνται συνεχώς ανά μήνα .Τελικό αποτέλεσμα η αδυναμία τώρα πια να μπορούν να διεκδικήσουν τις θέσεις αυτές νέοι συνάδελφοι με υψηλά προσόντα οι οποίοι δεν χρησιμοποίησαν κανένα μέσο .Απαράδεκτη με την τροποποίηση η αύξηση των μορίων.Το σωστότερο θα ήταν μια ελάχιστη μοριοδότηση όλων όσων έχουν εμπειρία με ανάθεση.Διευκρινίζω ότι όλοι όσοι κρίθηκαν από Υπηρεσιακό Συμβούλιο πρέπει να μοριοδοτούνται με την προηγούμενη αρχική ρύθμιση. Γ. Στοχοθεσία.Η στοχοθεσία πρέπει να ορίζεται με σαφήνεια για τη Γενική Διεύθυνση, τη Διεύθυνση και το Τμήμα και αυτό στη βάση τεκμηριωμένου καθορισμού των βέλτιστων και ελάχιστων απαιτήσεων και προϋποθέσεων σε πόρους, τόσο υλικούς όσο και ανθρώπινους, προκειμένου οι στόχοι αυτοί να μπορούν να εξυπηρετηθούν, στοιχειωδώς. Δεν πρέπει να υπάρχει ατομική στοχοθεσία καθώς αποτελεί ευθύνη των αρμόδιων προϊσταμένων να συντονίζουν τους υφισταμένους τους και να τους παρέχουν τα κατάλληλα εργαλεία για την υλοποίηση της εργασίας τους, ώστε να επιτυγχάνονται οι στόχοι που έχουν τεθεί. Η αξιολόγηση της επίτευξης των στόχων πρέπει να γίνεται σε τακτική βάση, με αναφορές στα σημεία όπου υπήρχαν τυχόν υπερβάσεις ή ελλείψεις ως προς τους στόχους, και να ολοκληρώνεται πριν την αξιολόγηση των υπαλλήλων και να κοινοποιείται σε αυτούς. Παράλληλα, για υπαλλήλους με αποδεδειγμένα χαμηλή ή αρνητική επίδοση, κακή συμπεριφορά κλπ να παρέχονται εργαλεία από το δημοσιοϋπαλληλικό κώδικα τα οποία είναι στη διάθεση των προϊσταμένων. Η ήδη υπάρχουσα στοχοθεσία έγινε με αντιγραφή των αρμοδιοτήτων που προβλέπονταν από τον Οργανισμό με απίστευτη προχειρότητα προκειμένου να ενταχθούν και μόνο στο πρόγραμμα κινητικότητας. Δ.Το απαράδεκτο επιχείρημα της μη εφαρμογής του νόμου σύμφωνα με το οποίο δεν έχουν γίνει τροποποιήσεις οργανισμών πρέπει να αποκλειστεί στο ίδιο το νομοσχέδιο ,ενώ η αρμοδιότητα έγκρισης τους από τις Αποκεντρωμένες Διοικήσεις οι οποίες αποφασίζουν διαφορετικά ανά Περιφέρεια στο ίδιο αντικείμενο(δυνατότητα διεκδίκησης θέσεων ευθύνης ανά γνωστικό αντικείμενο ΠΕ,ΤΕ,ΔΕ)κατόπιν υπόγειων και δόλιων συνενοήσεων με Αιρετές Περιφέρειες και εμπλεκόμενους φορείς. Ε.Θα πρέπει τέλος να προστεθούν σοβαρές πειθαρχικές ποινές στους Περιφερειάρχες αλλά και στους αρμόδιους υπηρεσιακούς παράγοντες οι οποίοι δεν τηρούν τις προθεσμίες για την εφαρμογή του νόμου(ΠΡΟΚΉΡΥΞΗ ΘΕΣΕΩΝ ΕΥΘΥΝΗΣ,ΤΡΟΠΟΠΟΙΗΣΕΙΣ ΟΡΓΑΝΙΣΜΩΝ), ποινές σκληρές και οριστικές.Δεν γίνεται οι απλοί υπάλληλοι να έχουν Δημοσιουπαλληλικό Κώδικα και Πειθαρχικό και οι Αιρετοί και τα πειθήνια όργανα τους να έχουν πλήρη ασυλία.