• Σχόλιο του χρήστη 'Κώστας Υ.' | 24 Νοεμβρίου 2019, 22:14

    Σχετικά με το άρθρο 6, σας επισημαίνω την ορθή μεν διαβάθμιση της μοριοδότησης των θέσεων ευθύνης, όμως ποιοί είναι αυτοί που μοριοδοτούνται; Πρέπει να γίνει σαφές ότι για τη μοριοδότηση Γενικού Διευθυντή (ΓΔ) με 6,5 μόρια, αυτός πρέπει να είναι κριμένος ΓΔ με οποιαδήποτε νόμιμη διαδικασία (Νόμοι 2010, 2014, 2016) και όχι τοποθετημένος αναπληρωτής. Σε αυτή την περίπτωση πρέπει να λαμβάνει τη μοριοδότηση της αμέσως κατώτερης βαθμίδος ήτοι 4,5 μόρια του Διευθυντού. Στην περίπτωση τοποθετημένων αναπληρωτών Διευθυντών και όχι κριμένων, με το ίδιο σκεπτικό, αυτοί πρέπει να λαμβάνουν τη μοριοδότηση της αμέσως κατώτερης βαθμίδος ήτοι 3 μόρια του Τμηματάρχη, μαζί με τους λοιπούς κριμένους ή μη τμηματάρχες. Σε αντίθετη περίπτωση καταστρατηγείται το ίδιο το κύρος του παρόντος νόμου, αλλά και των προηγουμένων π.χ. ν. 4369/16 των οποίων αποτελεί συνέχεια. Επίσης, συντρέχουν λόγοι αντισυνταγματικότητας με το ίδιο ακριβώς σκεπτικό περί άνισης μεταχείρισης κριμένων ή μη προϊσταμένων, που υποκρύπτουν και στοιχεία κομματικής προτίμησης των παλαιών τοποθετημένων προϊσταμένων. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να ληφθεί μέριμνα για την προώθηση νέων και με υψηλά τυπικά προσόντα υπαλλήλων. Δεν μπορείς να δημιουργήσεις νέο "οικοδόμημα" βασιζόμενος σε παλιά "υλικά". Η αλλαγή νοοτροπίας απαιτεί πλήρη ανανέωση. Τέλος, πιστεύω ότι είναι λάθος η άνιση βαθμολόγηση ιδιωτικού (έως 7 έτη) και δημόσιου τομέα, δεδομένης της ισότιμης συνεισφοράς των δύο τομέων στην εθνική οικονομία. Οι εμπειρίες των δύο τομέων είναι εξίσου πολύτιμες.