• Σχόλιο του χρήστη 'ΔΗΜΗΤΡΗΣ' | 25 Νοεμβρίου 2019, 10:53

    Το άρθρο 2 και συγκεκριμένα η παρ.4 πρέπει να επανεξεταστεί. Στην κινητικότητα θα πρέπει να έχουν την δυνατότητα να συμμετέχουν όλοι οι υπάλληλοι με τους ίδιους όρους. Όμως η απαίτηση της σύμφωνης γνώμης των δημάρχων είναι απαγορευτική για τους Μηχανικούς που υπηρετούν σε Δήμους. Είναι μια διάταξη η οποία καταστρατηγεί το καθεστώς ίσης μεταχείρισης των δημοσίων υπαλλήλων και δημιουργεί ένα καθεστώς ομηρίας των υπαλλήλων Μηχανικών στους ΟΤΑ από τους εκάστοτε δημάρχους. Αν ο νομοθέτης αναγνωρίζει τη σπουδαιότητα της ύπαρξης των Μηχανικών στους Δήμους (σε σχέση με τους υπόλοιπους κλάδους) θα πρέπει να το δείξει έμπρακτα και όχι μόνο να τους κρατάει δέσμιους. Επίσης η αύξηση του ποσοστού κάλυψης των θέσεων του κλάδου του φορέα προέλευσης από 50 σε 65% δεν είναι λειτουργική και ακυρώνει σε πολλές περιπτώσεις την διαδικασία της κινητικότητας. Πολλοί Δήμοι έχουν καταθέσει οργανογράμματα τα οποία παρουσιάζουν πολύ μεγαλύτερες ανάγκες σε υπαλλήλους από τις πραγματικές τους, με αποτέλεσμα να έχουν πολλές κενές θέσεις που ούτε θα καλύψουν ποτέ ούτε και τις χρειάζονται. Επομένως η αύξηση αυτού του ποσοστού αποκλείει και αυτή αρκετούς υπαλλήλους από την διαδικασία χωρίς να είναι απαραίτητα καλό για τους φορείς προέλευσης.