• Σχόλιο του χρήστη 'ΑΕεκ' | 18 Νοεμβρίου 2020, 07:27

    Απαράδεκτο που ο εν λόγω νόμος ΔΕΝ αφορά τη μεγαλύτερη μερίδα δημοσίων υπαλλήλων , των εκπαιδευτικών, των οποίων η περίπτωση έχει πολλές στρεβλώσεις ! Επιγραμματικά (για να πάρετε μια ιδέα) : 1. με διαγωνισμό ΑΣΕΠ και χωρίς άλλες προσαυξήσεις διορίστηκαν άνθρωποι που αξιολογήθηκαν σε κάποιο βαθμό και αξιοκρατικά πήραν θέση. Στη συνέχεια ακολούθησαν προσαυξήσεις και πλείστα παράθυρα , ώστε να υπάρχει το τραγικό φαινόμενο : διορισμένοι με ΦΕΚ χρόνια μετά έχουν τέτοια προώθηση που υποσκελίζουν μάχιμους εκπαιδευτικούς με προσόντα σε θέσεις ευθύνης ! Άτομα που διορίστηκαν με ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ προϋπηρεσία βλέπουν να μη μηδενίζεται αυτή (όπως λογικά θα αναμέναμε ως προαπαιτούμενο) αλλά εξ ολοκλήρου να υπολογίζεται ! ό,τι είναι προαπαιτούμενο διορισμού ως προϋπηρεσία να ΔΙΑΓΡΑΦΕΤΑΙ. Οι ασεπίτες στην εκπαίδευση είναι προσοντούχοι (χωρίς υποβοήθηση ή γνωστούς για προϋπηρεσίες σε κάτι ύποπτα ΠΔΣ- γνωστά όλα αυτά- και άλλες δομές εκ παραθύρου) και δεύτερης κατηγορίας σε ΟΛΑ και τώρα λέτε ότι οι ασεπίτες θα είναι η μόνη κατηγορία στο δημόσιο; Απαιτούμε δικαίωση και εξορθολογισμό και στους υπηρετούντες. Αναμένουμε νομοθετική ρύθμιση. 2. δεύτερη περίπτωση : όσοι δεν επιθυμούσαν να εμπλακούν στη διαδικασία εξετάσεων ή αναπλήρωσης (να φύγω μακριά από το σπίτι μου;;; ) με παραθυράκια του νόμου εισήλθαν ως ΤΕ στην εκπαίδευση και είχαν ΜΕΤΑ δικαίωμα να αναγνωρίσουν πτυχίο ! Μέγα λάθος ! Αναγνώριση πρόσθετων/επίκτητων προσόντων ΜΟΝΟ μετά το ΦΕΚ . Και για εκπαιδευτικούς για θέσεις στελέχους μόνο με ικανοποίηση προϋποθέσεων ΜΕΤΑ το ΦΕΚ (πχ ελάχιστος χρόνος διδακτικής προϋπηρεσίας). Και τα παλιά ΤΕΙ δεν έχουν σχέση ούτε με ΑΤΕΙ ή ΑΕΙ σημερινά. Το πρόβλημα λοιπόν δεν είναι του εσωτερικών , πρέπει να γίνει ρύθμιση γενναία και ΔΙΚΑΙΗ στο Παιδείας ! 3. οι προσαυξήσεις σε γλώσσες απουσιάζουν. απαράδεκτο. 4. η μοριοδότηση μεταπτυχιακών-διδακτορικών είναι λάθος. η συνάφεια πρέπει να είναι προκαθορισμένη και να προβλεφθεί διαφοροποίηση. Επίσης - πολύ σοβαρό αυτό για το ήθος και επίπεδο ορισμένων διδακτορικών που είναι ΟΛΑ αναρτημένα και έχουμε πρόσβαση) - μερικά διδακτορικά είναι επιπέδου εργασίας λυκείου και μάλιστα προ του 2012, οπότε δεν ήταν προαπαιτούμενο το μεταπτυχιακό , ουσιαστικά είναι ένα απλό μεταπτυχιακό. Σε αυτές τις περιπτώσεις η απόσταση δεν μπορεί να είναι μόνο δύο μόρια μεταπτυχιακού (πχ μεταπτυχιακό 3 μόρια - σκέτο διδακτορικό 4 - διδακτορικό με μεταπτυχιακό 6). Υπάρχουν τραγελαφικά παραδείγματα. σημείωση : αντίστοιχα πρέπει να να αναμορφωθεί το ΕΣΚ , η αλητεία που ζήσαμε , ενώ κάποιοι προσοντούχοι θέλουν να προσφέρουν στο δημόσιο αλλά από άλλο πόστο πρέπει να λήξει ! απελευθερώστε τις διαδικασίες , να μην εμφανίζονται γελοία προσκόμματα από γελοίες υπηρεσίες (από όπου φυσικά θέλουν κάποιοι να φύγουν). Ντροπή ο εμπαιγμός επιστημόνων. Σε ανωτέρω σχόλιο: η συγκυρία μια χαρά είναι, ηλεκτρονικά καταγράφονται τα σχόλια