• Σχόλιο του χρήστη 'Λάμπρος' | 18 Νοεμβρίου 2020, 15:47

    Το υπαρχον συστημα ειναι λειτουργικο και θα μπορουσε να γινει μια προσθηκη καποιου ειδους τεστ οπως το τεστ δεξιοτητων του 2007 για προσθετη αξιολογηση των υοποψηφιων. Το νεο νομοσχεδιο αδικει πχ στην κατηγορια ΔΕ οσους διαβασαν για να παρουν εναν καλο βαθμο στο πτυχιο και τους "τιμωρει" που σπουδασαν 2-3 χρονια παραπανω για να παρουν εναν ακομη τιτλο και γνωσεις μαζι με την επιπλεον μοριοδοτηση. Η δια βιου μαθηση αυτοακυρωνεται. Δεν μοριοδοτει τις ξενες γλωσσες! και την εμπειρια που ειναι αξιοκρατικα κριτηρια μαζι με τους τιτλους σπουδων μιας και δεν χωρουν αμφισβητησης. Το "ο καταληλος ανθρωπος στην καταληλη θεση" δεν προκυπτει απο πουθενα στο παρον νομοσχεδιο ενω αντιθετως απαξιωνονται χρονια αποκτησης εμπειριας και γνωσεων. Προχειροδουλεια που δεν θα αντεξει στον χρονο.