• Σχόλιο του χρήστη 'Σαράντος' | 19 Νοεμβρίου 2020, 11:55

    Το τεστ δεξιοτήτων μόνο ως συμπληρωματικό μέσο στο διορισμό θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και με συντελεστή βαρύτητας όχι πάνω από 40%. Είναι αδιανόητο να μην βαθμολογούνται ξένες γλώσσες, βαθμός πτυχίου και δεύτερο πτυχίο που κάποιος πάλεψε πολύ για να τα αποκτήσει με απώτερο στόχο ένα διορισμό. Προωθείται πάλι η παραπαιδεία και τα φροντιστήρια για να δώσεις ένα τρίωρο αμφιλεγόμενο τεστ που αντικαθιστά τους κόπους μιας ζωής. Επειδή είχα συμμετάσχει στο τεστ δεξιοτήτων το 2008, πείτε μου πως ερωτήσεις όπως αυτές που έπεσαν τότε π.χ. "Ποιος πρωθυπουργός χώρας είχε επισκεφθεί πρόσφατα την Ελλάδα σ.σ. Σωστή απάντηση της Κίνας" ή "Τί συμβολίζει η Γκουέρνικα του Πικάσο", που έπεσαν τότε μπορούν να καθορίσουν ποιος είναι άξιος για διορισμό και ποιος όχι! Ουσιαστικά διαλύετε τον ΑΣΕΠ, προωθείτε την αναξιοκρατία στις προσλήψεις και θεωρώ ότι θα ευνοηθούν"ημέτεροι" εις βάρος άλλων. Ξαναλέω, θέλετε τεστ δεξιοτήτων, καλώς, βάλτε έναν κατάλληλο συντελεστή βαρύτητας και διατηρείστε την υπάρχουσα μοριοδότηση σε ποσοστό τουλάχιστον 60% που είναι αντικειμενική βάσει των κόπων του καθενός. Μην προχωρήσετε σε συτό το εκτρωματικό νομοσχέδιο που ανατρέπει τα πάντα στον προγραμματισμό και στους αγώνες χιλιάδων ατόμων που προσπαθούν για μια θέση στο δημόσιο τομέα.