• Σχόλιο του χρήστη 'Φώτης Παν.' | 19 Νοεμβρίου 2020, 18:48

    Στο δικό μου μικρό και ταπεινό μυαλό, ο κατάληλος άνθρωπος στην καταληλη θέση ειναι αυτος με το μεγαλύτερο βαθμό πτυχιου και την εμπειρία στο στο προκυρησόμενο αντικείμενο και όχι ο απαντών σε ένα τρίωρο τεστ πολλαπλών ερωτήσεων. Αν πιστεύετε οτι η Ελληνική παιδεία ειναι ανεπαρκής και ένα (πιθανώς διαβλητό) τέστ ανώτερο αυτής, φτιαξτε την παιδεια και μην διαλύετε την δομή αξιοκρατικών διαδιακασιών πρόσληψης για την οποια κανείς μέχρι σήμερα δεν είχε εκφράσει παράπονο και απλά βελτιώστε την. (αφορά την πλήρωση θέσεων με σειρά προτεραιότητας) προσθέτοντας το τέστ. Βαθμός πτυχίου και εμπειρία βαθμολογούμενα οπως ισχύει και σήμερα. Δεύτερος τίτλος μοριοδοτούμενος επίσης. Αγγλικά και Η/Υ υποχρεωτικά για θέσεις ΠΕ ΤΕ ΔΕ. Κοινωνικά κριτήρια και ειδικές κατηγορίες πρόσληψης στό 10% για ΠΕ ΤΕ ΔΕ και 20% για ΥΕ. Η συνέντευξη είναι μη διαφανής και η αναξιοκρατικότερη όλων μέθοδος και φυσικά δεν προσβλέπει πουθενά αλλού παρά στην παραποίηση αποτελεσμάτων πρός όφελος ημετέρων. Θα πρότεινα στη θέση της να μπεί ενα τεστ δεξιοτήτων πολλαπλών απαντήσεων. Αν θέλετε τους καλύτερους ζητήστε τίτλους και εμπειρία. Αν θέλετε να βάλετε κόσμο χωρίς προσόντα βρείτε άλλο τρόπο.