• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα Χ' | 24 Νοεμβρίου 2020, 18:41

    - Η ΚΕΔΕ με ανακοίνωση της προτείνει την εξαίρεση των ΟΤΑ Α & Β βαθμού από την διαδικασία επιλογής προσωπικού σε θέσεις ευθύνης από τον ΑΣΕΠ όπως και την δυνατότητα συνέντευξης των υποψηφίων για συγκεκριμένες θέσεις που κρίνουν αυτοί ότι απαιτείται. Έτσι όμως καθαρά λένε ότι θέλουνε να προωθήσουν τους δικούς τους ανθρώπους και να μπει ο Δικός μας άνθρωπος στην κατάλληλη θέση. - Με τις εξετάσεις ως απόλυτο κριτήριο οδηγούμαστε σε καταστάσεις παραπαιδείας και εξαιρετικού κόστους όχι μόνο για τα άτομα αλλά και για ένα προβληματικό κράτος στα οικονομικά του. Και αλλά χρήματα δηλαδή. Και τι γίνεται με τα άτομα που δεν έχουν πρόσβαση σε φροντιστήρια; Τι γίνεται όταν αντί να δημιουργούνται θέσεις εργασίας δαπανούνται χρήματα για τις εξετάσεις: - Η εποχή της κρίσης επηρέασε όλους . Το να έχει όμως ένας άνθρωπος εμπειρία στον τομέα του οφείλεται και πρέπει να αντιμετωπίζεται ως προσόν και όχι να μηδενίζεται. Ένας άνθρωπος 40,50 χρονών συν πλην δεν είναι ηλικιακά γερασμένος ή παρηκμασμένος αλλά αντίθετα εξαιρετικά δημιουργικός που τον άγγιξε βαθιά η κρίση. Πως λοιπόν τον μηδενίζεται και κυρίως όμως Γιατί. - Τα μεταπτυχιακά είναι ακαδημαϊκά προσόντα και ακυρώνοντας τα γίνεται ακύρωση των ίδιων των πανεπιστημίων που λειτουργούν από το κράτος. - Επίσης η εκμάθηση μίας, δύο, τριών ξένων γλωσσών απαιτούν επίμονο διάβασμα και εξετάσεις για πολλά χρόνια. Πως λοιπόν τις μηδενίζετε και τις διαγράφετε ενώ θεωρούνται εξαιρετική μόρφωση; - Το δημόσιο πρέπει να στελεχωθεί από ανθρώπους που έχουν προσόντα. Οφείλεται ως Υπουργός, ως Κυβέρνηση αλλά και ως κοινωνία να τα αναγνωρίσετε στους ανθρώπους που τα κατέχουν. Όλα προϋπηρεσία, μεταπτυχιακά , ξένες γλώσσες ανεξάρτητα από ηλικία και από τα εάν κάποιος κατάφερε να αποκτήσει παιδιά ή όχι. Και εν μέσω καραντίνας και πανδημίας είναι κάπως άκομψο να ψηφίζονται τόσο σοβαρά νομοσχέδια