Αρχική Εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων στον δημόσιο τομέα και ενίσχυση του Ανώτατου Συμβουλίου Επιλογής Προσωπικού (Α.Σ.Ε.Π.)–Αξιοκρατία στον δημόσιο τομέαΆρθρο 9 Δομή και περιεχόμενο του πανελλήνιου γραπτού διαγωνισμούΣχόλιο του χρήστη Α Ηλιόπουλος | 24 Νοεμβρίου 2020, 20:53
Η δομή και το περιεχόμενο των δυο τμημάτων του γραπτού διαγωνισμού (α. εξέταση γνώσεων & β. δοκιμασία δεξιοτήτων κ΄ εργασιακής αποτελεσματικότητας) χαρακτηρίζεται από πλήρη ασάφεια και επιτηδευμένη γενικολογία. Δεν διευκρινίζεται αν οι διαφορετικοί κλάδοι εκπαίδευσης θα έχουν θεματολογία διαφορετικού επιπέδου γνώσεων ή αν ο κάθε κλάδος-ειδικότητα θα έχει ξεχωριστή τράπεζα θεμάτων. Κανονικά θα έπρεπε να υπάρχει εξειδίκευση τόσο στην εξέταση γνώσεων όσο και στη δοκιμασία δεξιοτήτων ανάλογα με το επίπεδο εκπαίδευσης και με την ειδικότητα κάθε υποψήφιου, ώστε να επιτευχθεί το ζητούμενο "ο κατάλληλος άνθρωπος στην κατάλληλη θέση-ειδικότητα". Διαφορετικά θα προσλαμβάνονται άνθρωποι με γενικές γνώσεις που πιθανώς θα είναι εντελώς άσχετες με το εργασιακό τους αντικείμενο.