• Σχόλιο του χρήστη 'ΧΡΗΣΤΟΣ' | 26 Νοεμβρίου 2020, 10:55

    Η κατεύθυνση προς την οποία κινείται το νομοσχέδιο είναι τελείως λάθος κατά τη γνώμη μου. Ευτελίζονται προσόντα με τη δικαιολογία ότι δεν κάνουν τον υποψήφιο ιδανικό για τη θέση. Έχει αναφερθεί για παράδειγμα ότι εμπειρία, μεταπτυχιακά, διδακτορικά και ξένες γλώσσες δεν θα πρέπει να συνυπολογίζονται σημαντικά. Μα όποιος έχει κάνει κάτι από αυτά εύκολα καταλαβαίνει ότι από ΌΛΑ κάτι κερδίζεις σε γνώση. Όσο "χαλαρό" και να είναι ένα μεταπτυχιακό κάτι θα σου δώσει, ακόμα κι αν εκείνη τη στιγμή δεν το καταλάβεις θα έρθει η στιγμή που θα χρησιμοποιήσεις αυτή τη γνώση. Επιπλέον, όλα όσα προανέφερα σε διαμορφώνουν και σε βελτιώνουν σε αποδοτικότητα, σε κάνουν ικανότερο να αντιμετωπίσεις μια κατάσταση και αν φέρεις σε πέρας κάτι που σου έχει ανατεθεί. Πώς μπορούν να αντικατασταθούν όλα αυτά που σου προσφέρουν οι σπουδές και η διαρκής επιμόρφωση (το ουσιαστικό τους κομμάτι και όχι το "χαρτί") με ένα τεστ πολλαπλών επιλογών; Το υπάρχον σύστημα ΑΣΕΠ είναι από τα λίγα πράγματα στην Ελλάδα που λειτουργούν επί σειράς ετών και έχουν πλήρη αποδοχή από τους υποψηφίους, χωρίς γκρίνιες και υπονοούμενα για "πλάγιες" μεθόδους, για ποιο λόγο να το πειράξετε; Το υπάρχον πρόβλημα στις προσλήψεις δεν ήταν τα κριτήρια διορισμού αλλά η καθυστέρησή τους. Εστιάστε λοιπόν στην ηλεκτρονική διεκπεραίωση των διαδικασιών αλλά χωρίς αλλαγή κριτηρίων (τα οποία έχουν την αποδοχή των υποψηφίων και δεν αφήνουν "παραθυράκια"). Το θέμα είναι το σύστημα από αξιοκρατικό (που είναι) και αργό γίνει αξιοκρατικό και γρήγορο, όχι από αξιοκρατικό και αργό να γίνει αναξιοκρατικό και γρήγορο.