• Σχόλιο του χρήστη 'Κομμενταρίδης Τρύφων' | 29 Νοεμβρίου 2020, 20:56

    Η βαθμολόγηση να γίνεται ως εξής: Υπάρχον σύστημα μοριοδότησης * 50% + νέο σύστημα γραπτού διαγωνισμού * 50%. Έτσι, και δεν ακυρώνονται τα πτυχία και η εμπειρία, αλλά και εξετάζονται η γνώση και η καταλληλόλητα για τη θέση. Να προσμετρούνται οι ξένες γλώσσες και η επαγγελματική εμπειρία, τουλάχιστον έως 8 έτη. Να οριστεί υποχρεωτική προϋπηρεσία ως εξής: 5 έτη για τις θέσεις Ε.Ε.Π., 3 έτη για τις θέσεις ΠΕ και ΤΕ. Η πραγματική προϋπηρεσία, ειδικά στον ιδιωτικό τομέα, προσδίδει σημαντική προστιθέμενη αξία στην νοοτροπία επαγγελματισμού του εργαζόμενου. Επιπλέον, η μη μοριοδότηση της εμπειρίας, σύμφωνα με το παρόν υπό διαβούλευση νομοσχέδιο, θα λειτουργήσει αρνητικά στην επίτευξη της πολυπόθητης και πολυδιαφημιζόμενης ανάπτυξης, καθώς το νέο εργατικό δυναμικό, αντί να εργάζεται και να είναι παραγωγικό, θα κάθεται για να διαβάζει και να προετοιμάζεται, με τη βοήθεια φροντιστηρίων, για τους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ. Η αξιοκρατία στο δημόσιο τομέα επιβάλλει να γίνει επιτέλους αξιολόγηση των τίτλων σπουδών, λαμβάνοντας υπόψη και τον τρόπο και το βαθμό εισαγωγής στο αντίστοιχο Ίδρυμα. Δεν είναι εξίσου άριστος ένας απόφοιτος του Ε.Μ.Π. με βαθμό εισαγωγής 19/20 με το σύστημα των πανελλήνιων εξετάσεων, με έναν κάτοχο ενός τίτλου σπουδών από το παράρτημα/περίπτερο του κολλεγίου του "Uselesshire" με βαθμό εισαγωγής αντιστρόφως ανάλογο του πορτοφολιού της μαμάς και του μπαμπά. Η εν λόγω αξιολόγηση θα πρέπει να αποτυπώνεται με συντελεστές μοριοδότησης στο βαθμό του πτυχίου.