• Σχόλιο του χρήστη 'Πέτρος Μοσχοβίτης' | 30 Νοεμβρίου 2020, 00:38

    1. Είναι δυνατόν να μην λαμβάνεται υπόψη στις προσαυξήσεις η γνώση ξένων γλωσσών. Δηλαδή τι θέλετε να παίρνετε στο Δημόσιο υπαλλήλους που να μην γνωρίζουν ούτε αγγλικά; Έπειτα πως θα μπορούν στελέχη του Δημοσίου να μετέχουν σε συσκέψεις για συνεργασία με τους Ευρωπαϊκούς Φορείς; Δηλαδή τι θέλετε να το κάνετε, όπως στην ΑΑΔΕ που,όταν αναγκαστήκατε να δεχθείτε κλιμάκια από Γερμανούς και Γάλλους, έτρεχαν τα διοικητικά τους στελέχη να μάθουν Γερμανικά και Γαλλικά, για να συνεννοούνται; Έπειτα ως κράτος και Πολιτεία πώς θα βοηθήσετε έτσι το Κρατικό Πιστοποιητικό Γλωσσομάθειας που πνέει τα λοίσθια, αν δεν μοριοδοτείτε την γνώση μίας και περισσοτέρων ξένων γλωσσών; ή μήπως πορεύεσθε στη λογική τα στελέχη του Δημοσίου να γνωρίζουν τα αγγλικά ενός πολιτικού που εσείς κοροϊδεύατε, ώστε να μην μπορούν να εξελιχθούν ή να αναζητήσουν την τύχη τους με μια μετάθεση σε μια Ευρωπαϊκή Υπηρεσία; Φοβάστε την εξέλιξη των μελλοντικών στελεχών σας; Τι λογική σκοταδισμού Μεσαίωνα είναι αυτή στον 21ο αιώνα; 2. Έπειτα γιατί να μην μοριοδοτείται ο βαθμός πτυχίου για τις θέσεις ΠΕ ή αντίστοιχα ΔΕ ο βαθμός απολυτηρίου; Δεν πρέπει εκείνος, αυτός που πάσχισε να είναι παρών σε όλα του τα μαθήματα για το πτυχίο και που δεν γύρναγε τις καταλήψεις και που έκανε προπτυχιακές σπουδές πάνω στο βιβλίο του και μόχθησε και δεν ήταν μπαχαλάκης να μοριοδοτείται; Τι λογική της ισοπέδωσης είναι αυτή;Την ξεχάσαμε την αριστεία; πήγε περίπατο; ή έγινε γκάλοπ, δηλαδή να κάνουμε ό,τι θέλει ο πολύς κόσμος; 3. Γιατί να μην μοριοδοτείται η εργασιακή εμπειρία; τζάμπα μόχθησε κάποιος σε θέσεις συναφείς με το προκηρυσσόμενο αντικείμενο σπουδών κάποιος; μήπως έτσι θέλετε να οδηγηθούμε στη λογική της ανασφάλιστης και της μαύρης εργασίας; Με τιμή, Πέτρος Μοσχοβίτης