• Σχόλιο του χρήστη 'Ευτυχ.' | 12 Νοεμβρίου 2009, 20:55

    ΔΙΑΦΩΝΩ ΑΠΟΛΥΤΑ με την ενίσχυση της βαρύτητας του Τεστ Δεξιοτήτων. Ο βαθμός δυσκολίας του ΤΕΣΤ δεξιοτήτων υπερτερεί σε σχέση με ένα ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ τίτλο διετούς φοίτησης ή εξισώνεται με ένα ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ τίτλο; Ο διδακτορικός τίτλος απαιτεί στην πλειοψηφία των περιπτώσεων : - τουλάχιστον ΤΕΣΣΕΡΑ ΧΡΟΝΙΑ σπουδών στην ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, - τουλάχιστον ΕΝΑ χρόνο μεταπτυχιακών σπουδών στην ΤΡΙΤΟΒΑΘΜΙΑ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ (συνήθως απαιτεί 2 χρόνια καθώς τα περισσότερα προγράμματα είναι διετούς φοίτησης και πολλές φορές ΕΝΑ επιπλέον έτος για την εργασία) - τουλάχιστον ΤΡΙΑ χρόνια διδακτορικών σπουδών. Μπορεί να εξισωθεί ο διδακτορικός τίτλος με βασικές γνώσεις και δεξιότητες; Πρόκειται κατά τη γνώση μου για ΠΛΗΡΗ ΑΠΑΞΙΩΣΗ των ακαδημαϊκών σπουδών. Πρόκειται για ένα απίστευτο κατά τη γνώμη μου αντικίνητρο για την απόκτηση ακαδημαϊκών γνώσεων διδακτορικού ή και μεταπτυχιακού επιπέδου. Συμφωνώ με το παραπάνω σχόλιο μετατροπής του ΤΕΣΤ δεξιοτήτων ως προαπαιτούμενο για τη τελική επιλογή διορισθέντων. Να απαιτείται οι συμμετέχοντες σε προκήρυξης πρόσληψης μόνιμου προσωπικού ή αορίστου χρόνου σε θέσεις που προϋποθέτουν βασικές ή ιδιαίτερες πνευματικές δυνατότητες να έχουν πχ. βαθμολογία πάνω από 50 - να δηλαδή έχουν απαντήσει ορθά τουλάχιστον στις πενήντα ερωτήσεις. Πιστεύω και ελπίζω στην διόρθωση αυτού του λάθους που ξεκίνησε η προηγούμενη κυβέρνηση.