• Σχόλιο του χρήστη 'Ντίνα' | 30 Νοεμβρίου 2020, 10:00

    Όσον αφορά στον γραπτό διαγωνισμό, ποιος εξασφαλίζει στους υποψήφιους παροχή ίσων ευκαιριών; Το παρόν υπό συζήτηση νομοσχέδιο έχει λάβει υπόψη του ότι τα τελευταία χρόνια έχουν αυξηθεί τα ποσοστά μαθητών με Μαθησιακές Δυσκολίες; Όλοι εκείνοι οι υποψήφιοι που βρέθηκαν χρονολογικά στο μεταίχμιο της ίδρυσης των ΚΕΔΔΥ και πλέον ενήλικες δεν έχουν διάγνωση, πως ανταπεξέλθουν στο σύστημα αυτό; Επίσης, αναφορικά με τους κατόχους πτυχίων ΔΙΕΚ/ ΙΕΚ, πως θεωρείτε ότι έχουν όλοι οι υποψήφιοι πραγματικά ίσες ευκαιρίες για κάλυψη θέσεων, όταν ένας απόφοιτος Λυκείου του ΄89 θα αναμετρηθεί με έναν απόφοιτο Λυκείου του 2000; Οι εξέταση γενικών γνώσεων είναι αναχρονιστική μέθοδος. Ακόμα και ο θεσμός των Πανελληνίων, αν είναι να συγκρίνουμε πιθανότητα πρόσληψης ανάμεσα σε έναν μεσήλικα και σε έναν που μόλις αποφοίτησε, ακολουθώντας και οι δύο σπουδές αμέσως μετά το Λύκειο, αντιτίθεται στο όλο σας εγχείρημα. Οι εξετάσεις εξειδίκευσης που έχετε καθιερώσει ως σύστημα για την εισαγωγή στην Τριτοβάθμια εκπαίδευση και η προσπάθεια τώρα να εξεταστούν οι υποψήφιοι σε γενικές γνώσεις, δεν συσχετίζονται; Τι γίνεται επίσης σε περίπτωση που ένας κάτοχος μεταπτυχιακού ή διδακτορικού αποκτά και πτυχίο ΙΕΚ, και συμμετέχει στον διαγωνισμό ως ΔΕ. Πόση ισότητα και δίκαιη κατανομή ευκαιριών πρόσληψης υπάρχει όταν διαγωνίζεται κανείς για την ίδια θέση με τελείως διαφορετικό μορφωτικό επίπεδο; Θα έπρεπε οι εξετάσεις να καλύπτουν το 50% της μοριοδότησης. Μόνο έτσι θα είναι αντικειμενική η νέα σας νομοθεσία.