• Σχόλιο του χρήστη 'Παπαδόπουλου Ελένη' | 30 Νοεμβρίου 2020, 15:12

    Το παρόν νομοσχέδιο είναι επιεικώς απαράδεκτο και στα περισσότερα σημεία του έχει αστοχίες. 1ον. Είναι άδικο να μην προσμετρά τον 2ο τίτλο σπουδών για την κατηγορία Δε (φτύσαμε αίμα, το πρωί εξαντλητική δουλειά και το βράδυ νυχτερινό σχολείο για 2ερο τίτλο σπουδών ή σε 2ερο ιεκ). Να παραμείνει η παρούσα βαθμολογία (σειρά προτεραιότητας). 2ον.Ο ΒΑΘΜΟΣ ΠΤΥΧΙΟΥ θα πρέπει να προσμετράται, καθώς αυτό αποτελεί και μία απόδειξη της ικανότητας του υποψηφίου. Δεν μπορώ να φανταστώ ότι εξισώνεται αυτός που τελείωσε με 11 με αυτόν που αρίστευσε; 3ον. Την προϋπηρεσία δεν μας την χάρισε κανένας, φτύσαμε αίμα, το πρωί εξαντλητική δουλειά και το βράδυ νυχτερινό σχολείο. Να παραμείνει η παρούσα βαθμολογία (σειρά προτεραιότητας). 4ον. Είναι δυνατόν να μην μοριοδοτείται η ξένη γλώσσα και ειδικά δε η άριστη? 5ον. Στην παρούσα δημόσια διαβούλευση πλέον δεν μιλάμε για προσόντα, αξιοκρατία κτλ . αλλά για τρίτεκνους, πολύτεκνους, ΑμέΑ και συγγενείς ΑμεΑ. Με συγχωρείται πολύ αλλά εάν αλλάξει προς τα πάνω η μοριοδοτηση των παραπάνω κατηγοριών θα συμβάλλετε με μια τρομερή αδικία για όλους εμάς που φτύσαμε αιμα για 2ους τίτλους σπουδών, προϋπηρεσία, ξένες γλώσσες κτλ. ΑΜΕΣΗ ΚΑΤΑΡΓΗΣΗ ΤΩΝ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΡΙΤΗΡΙΩΝ. Είναι ανήκουστο να λες κάνε παιδιά να μπεις στο δημόσιο. 6ον. Εξετάσεις με το σύστημα των πολλαπλών επιλογών. 7ον. Δίκαιη η μοριοδοτηση για τις παραμεθόριες περιοχές. Δέχονται οι μη μόνιμοι κάτοικοι τους διορισμούς και για να μην υπηρετήσουν τρέχουν από υπουργούς σε βουλευτές για μεταθέσεις αποσπάσεις στα μεγάλα αστικά κέντρα με αποτέλεσμα να μένουν κενά π.χ. σε δομές υγείας σε νησιά κ σε περιοχές μακριά από μεγάλες πόλεις με αποτέλεσμα οι πολίτες να ταλαιπωρουνται και να μην εξυπηρετούνται.