• Σχόλιο του χρήστη 'Ινστιτούτο Εσωτερικών Ελεγκτών Ελλάδας - IIA Greece' | 4 Μαρτίου 2021, 09:22

    5-> Στην περίπτωση αυτή (εξωτερική ανάθεση) θεωρούμε ότι δεν είναι πρακτικό να υποβάλλονται όλα τα πορίσματα. Σε κάθε περίπτωση η υποβολή πρέπει να γίνεται στην Επιτροπή Ελέγχου. Επίσης στο άρθρο 9, παρ.6 περίπτωση ββ αναφέρονται τα παραδοτέα-εργασίες του Προϊστάμενου Εσωτερικού Ελέγχου: Επιμέρους εκθέσεις, ετήσια έκθεση, follow up, και λοιπές επικοινωνίες. Το ίδιο πρέπει να ισχύει και για τις περιπτώσεις που υπάρχει εξωτερική ανάθεση. Γενικά μόνο η ετήσια έκθεση κοινοποιείται εκτός Φορέα, σύμφωνα με το Αρθρο 13, παρ. 2. 6. Λειτουργική γραμμή αναφοράς της Μονάδας Εσωτερικού ελέγχου πρέπει να είναι με την Επιτροπή Ελέγχου και όχι με τον επικεφαλής φορέα. Όλα τα περιγραφόμενα 6α-6βδ πρέπει να υποβάλλονται στην Επιτροπή Ελέγχου. 9.->Οι εσωτερικοί ελεγκτές κάτοχοι της Διεθνούς Πιστοποίησης Certified Internal Auditor του ΙΙΑ πρέπει να εξαιρεθούν από την παρακολούθηση. Αντίθετα θα μπορούσαν να είναι διδάσκοντες. Το παρόν νομοσχέδιο στηρίζεται στα Διεθνή Πρότυπα για την Επαγγελματική Εφαρμογή του Εσωτερικού Ελέγχου. Ως εκ τούτου θεωρούμε ότι τόσο ο σχεδιασμός του προγράμματος επάρκειας όσο και η υλοποίησή του του πρέπει να γίνει σε συνεργασία με το ΙΙΑ Eλλάδας, που έχει την τεχνογνωσία. Ο τίτλος του προγράμματος προτείνουμε να αλλάξει. Η «ελεγκτική επάρκεια» δεν μπορεί να εξασφαλίζεται από ένα πρόγραμμα ορισμένων ημερών