• Σχόλιο του χρήστη 'Μαρία Ψ.' | 12 Νοεμβρίου 2009, 21:20

    Η ύπαρξη του τεστ δεξιοτήτων θα μπορούσε να είναι χρήσιμο εργαλείο για την επιλογή προσωπικού εαν ήταν τοποθετημένο σε άλλη βάση: 1) Η εξίσωση του αποτελέσματος από το τεστ (έστω το άριστα αυτού του τεστ) με τα μόρια από ένα διδακτορικό είναι το λιγότερο προσβλητικό για το επιστημονικό δυναμικό της χώρας αλλά και για το ίδιο το δημόσιο ως εργοδότη, ο οποίος εξισώνει τις σύνθετες ικανότητες ενός ανθρώπου που κατάφερε να εκπονήσει μια διδακτορική διατριβή με τις κατά κανόνα απλούστερες δεξιότητες που αναδύονται στην καλύτερη περίπτωση από ένα τέτοιο τεστ. Το τεστ θα έπρεπε να έχει μικρότερη μοριοδότηση 2) Το τεστ θα έπρεπε να είναι υποχρεωτικό και να υπάρχει η δυνατότητα να το δίνει κανείς συχνά, ανά τακτά χρονικά διαστήματα (πχ. ανά 3 μήνες). Αλλιώς δημιουργείται αδικία για όσους δεν πρόλαβαν να το δώσουν και η σύγκριση των υποψηφίων γίνεται τοποθετώντας τους εξαρχής επάνω σε άνισο έδαφος. 3) Το τεστ θα έπρεπε να είναι διαβασθμισμένο για ΠΕ, ΤΕ και ΔΕ υποψηφίους. Δεν μπορεί να αναμένεται η ίδια ανταποκριση ανεξάρτητα από το μορφωτικό επίπεδο των υποψηφίων. Έτσι, θα υπάρχει περισσότερη αξιοκρατία και θα μπορεί να γίνει η σύγκριση επάνω σε πιο αντικειμενική βάση.