• Σχόλιο του χρήστη 'ΡΟΥΜΑΝΟΣ ΔΗΜΗΤΡΙΟΣ' | 29 Απριλίου 2021, 18:48

    στην παρ 2 προτείνω να γίνει ακριβώς το αντίθετο δηλ. αν δεν απαντήσει η Διεύθυνση του φορέα εντός 10 (εργασίμων ή ημερολογιακών ημερών;) να θεωρείται δεκτή. Αλλιώς θα πρέπει να τεκμηριώσει τους λόγους άρνησης της αίτησης. Η πρόταση αυτή γίνεται από εμένα γιατί πιστεύω ότι ο σκοπός του νσχεδίου είναι για την ενθάρρυνση και αύξηση του ποσοστού τηλεργασίας στην μετα-covid εποχή που νομοτελειακά θα έρθει. Για αυτό το λόγο θα πρέπει οι Διευθύνσεις στις περιπτώσεις απόρριψης τους αιτήματος να διατυπώσουν γραπτώς τους λόγους ώστε να είναι ορατοί τόσο από τον ενδιαφερόμενο όσο και γενικότερα να καταγραφούν ελλείψεις, τυχόν ατέλειες-προβλήματα και να αναζητηθούν λύσεις.