• Σχόλιο του χρήστη 'Μάγδα Ντίνου' | 12 Νοεμβρίου 2009, 23:21

    Το Τεστ Δεξιοτήτων μετρά και αποκαλύπτει(υποθετικά) αυτό που λέει ο τίτλος του: δεξιότητες. Όταν ένας φορέας προκηρύσσει θέσεις συγκεκριμένης επιστημονικής ειδικότητας σημαίνει ότι χρειάζεται τις εξειδικευμένες επιστημονικές γνώσεις των ανθρώπων που θα προσλάβει(οι οποίες προκύπτουν από τις λιγότερο ή περισσότερο εξειδικευμένες σπουδές τους) και όχι γενικές εγκυκλοπαιδικές γνώσεις και δεξιότητες. Έτσι, κατά τη γνώμη μου, το Τεστ Δεξιοτήτων δεν έχει λόγο ύπαρξης στην επιλογή προσωπικού ΠΕ ή και ΤΕ ακόμη, με μόνη, ενδεχομένως, εξαίρεση την κατηγορία Διοικητικού. Είναι, εξάλλου, ανεπαρκές κριτήριο στο να προκρίνει έναν επιστήμονα έναντι κάποιου άλλου της ίδιας ειδικότητας. Είναι δυνατόν η σωστή απάντηση σε ερωτήσεις του τύπου "αν ένα αυτοκίνητο με χ ταχύτητα ξεκινήσει από την Αθήνα και ένα άλλο από τη Θεσ/νίκη, πού θα συναντηθούν...?" να αποτελέσει ασφαλές κριτήριο επιλογής π.χ. ψυχολόγων, αρχαιολόγων, βιβλιοθηκονόμων κ.α.? Δεν ξέρω αν με τη μοριοδότηση του ΤΔ υποβαθμίζονται τα πτυχία των πανεπιστημιακών σχολών, όπως σχολίασαν κάποιοι πολίτες, σίγουρα πάντως υποβαθμίζεται η ίδια η διαδικασία επιλογής επιστημονικού προσωπικού και φτάνει να θυμίζει τηλεπαιχνίδι γνώσεων (άντε, σε επίπεδο τελικού που δυσκολεύουν οι ερωτήσεις). Τέλος, υπάρχει ακόμη μια παράμετρος στο θέμα, μίζερη και χυδαία: η αγοραπωλησία γενικών γνώσεων (ναι,υπάρχουν Φροντιστήρια ΚΑΙ για το Τεστ Δεξιοτήτων και ναι, υπάρχουν και μαθητές σ' αυτά!!!!).