• Σχόλιο του χρήστη 'Νίκος Μποσινάκος' | 6 Μαΐου 2021, 16:05

    Υπάρχουν στην πραγματικότητα 2 ωράρια στον τηλεργαζόμενο: α) Αυτό κατά τον οποίο είναι διαθέσιμος στους Προιστάμενους (πολιτική και διοικητική ιεραρχία), συναδέλφους και στο κοινό. Το ωράριο αυτό θα πρέπει να είναι γνωστό και δηλωμένο στην Υπηρεσία, ενδεχομένως θα πρέπει να ελέγχεται η τήρησή του, κατ΄ αντιστοιχία με το κτύπημα κάρτας στην εργασία με φυσική παρουσία. β) Το ωράριο πραγματικής άσκησης της εργασίας, το οποίο ουσιαστικά είναι αυτό που συνιστά όφελος για τον εργαζόμενο, με την έννοια ότι αυτός μπορεί να ρυθμίζει καλύτερα την προσωπική/οικογενειακή του ζωή με την εργασία του. Το συγκεκριμένο ωράριο είναι αυτορρυθμιζόμενο και δεν δηλώνεται στην Υπηρεσία. Με απλά λόγια, ο υπάλληλος απαντά στα mail, τηλέφωνα κτλ εντός ωραρίου αλλά μπορεί να κάνει την δουλειά όποτε έχει χρόνο.