• Σχόλιο του χρήστη 'Π. Αντωνακάκης' | 10 Μαΐου 2021, 01:10

    Θα πρότεινα σε περίπτωση που μπορεί να ελεγχθεί ο χρόνος τηλεργασίας να διεξάγεται οποιαδήποτε χρονική στιγμή του 24ώρου ώστε ν α υπάρχει ευελιξία για τον υπάλληλο αλλά και λειτουργία της υπηρεσίας έως και 24 ώρες /24ωρο που συνεπάγεται αυτόματα και καλύτερη εξυπηρέτηση του κοινού. Εδώ θα συνιστούσα αντί τη διοίκηση χρόνου καλύτερα τη διοίκηση χρόνου δηλαδή τη διεκπεραίωση συγκεκριμένων ενεργειών σε δεδομένο χρονοδιάγραμμα.