• Σχόλιο του χρήστη 'Β. Νεμπής' | 19 Οκτωβρίου 2009, 19:40

    Στην ανακοίνωση που έκανε ο Υπουργός για τις δαπάνες καυσίμων των κρατικών αυτοκινήτων - όπως αυτές έφθασαν στις εφημερίδες - υπήρχε και αιχμή για λαθροχειρία στην ποσότητα των καυσίμων που καταναλώνουν τα κρατικά αυτοκίνητα. Στο Νομοσχέδιο μπαίνει στόχος για μείωση των καυσίμων κατά 30%. Μήπως ομως ο στόχος αυτός θα έπρεπε να συνδυασθεί και με έναν ελεγκτικό μηχανισμό για την κατανάλωση καυσίμων? Στον ιδιωτικό τομέα, οι εταιρείες που έχουν αυτοκίνητα στους υπαλλήλους τους για τις ανάγκες της δουλειάς τους, χρησιμοποιούν την πιο μηνιαία αναφορά: - Χιλιομετρικός Μετρητής στο τέλος του μήνα 27.150 - Χιλιομετρικός Μετρητής στην αρχή του μήνα 25.800 - Διανυθέντα χιλιόμετρα στο μήνα 1.350 - Λίτρα βενζίνης για τον μήνα 140 - Λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα 10,4 Με τον τρόπο αυτό: - ο οδηγός του αυτοκινήτου εγγράφως αναφέρει τα κύρια στοιχεία για την χρήση του αυτοκινήτου του, τα στοιχεία του μπορεί να συγκριθούν με τα στοιχεία άλλου συναδέλφου του κλπ. - Ο προϊστάμενος του υπαλλήλου περιοδικά ελέγχει τον χιλιομετρητή του αυτοκινήτου για να διαπιστώσει ότι ο υπάλληλος καταχωρεί την σωστή ένδειξη και άρα δεν επηρεάζει την κατανάλωση (σχέση λίτρα / χιλιόμετρα).