• Σχόλιο του χρήστη 'Φ.' | 12 Μαΐου 2021, 02:49

    «Με την παρέλευση άπρακτης της ως άνω προθεσμίας, το αίτημα θεωρείται ότι έχει απορριφθεί.» Οι προϊστάμενοι θα πρέπει (από σεβασμό και μόνο στον υπάλληλο) να απαντούν στα αιτήματα ακόμα και αν είναι αρνητική η απάντηση και φυσικά να αιτιολογούν την όποια θετική ή αρνητική απόφαση. Η πρακτική «παρέλευσης άπρακτης» ισοδυναμεί με την αποδοχή να αγνοούν οι προϊστάμενοι να απαντούν τα αιτήματά μας αιτιολογώντας τις σχετικές αποφάσεις και με διευκόλυνση της αυθαιρεσίας/αδιαφορίας/αδιαφάνειας από την πλευρά τους. Θα πρέπει να προβλέπεται υποχρέωση τεκμηριωμένης απάντησης από την πλευρά των προϊσταμένων εντός 10 ημερών.