• Σχόλιο του χρήστη 'Φλωρεντία Καραβατά' | 12 Μαΐου 2021, 09:15

    Οι προβλέψεις της αιτιολογικής έκθεσης δεν αντικατοπτρίζονται στις διατάξεις του νομοσχεδίου. Οι φοβίες και οι αγκυλώσεις του παρελθόντος δεν ξεπερνιούνται και δεν ενισχύεται η διοίκηση της αλλαγής (Change Management) στη δημόσια διοίκηση, όπως προβλέπεται στην αιτιολογική έκθεση. Κι αυτό διότι στις διατάξεις του Σ/Ν θα έπρεπε πρωτίστως να λαμβάνεται υπόψη η παρεχόμενη ποιότητα εργασίας και η ικανοποίηση του «πελάτη» της κάθε υπηρεσίας (όλες οι υπηρεσίες δεν είναι ίδιες). Στο Σ/Ν τίθενται όρια σε αριθμό ατόμων και ημερών και επίσης γίνεται αναφορά σε ωράριο (αρ. 8, 9 και 10), τα οποία δε συνδέονται με τις λαμβανόμενες υπόψη μελέτες ή τα ευρωπαϊκά κείμενα που αναφέρονται στην αιτιολογική έκθεση. Για παράδειγμα αν η τηλεργασία παρέχεται μόνο για 40 ημέρες/ έτος ή τρίμηνο (όπως ερμηνευτεί), πως θα «χρησιμεύσει ως εργαλείο για την αντιμετώπιση της ερήμωσης της υπαίθρου»; Τέλος, η πρόβλεψη για απόρριψη της αίτησης για τηλεργασία από την υπηρεσία αν δεν απαντηθεί εντός 10 ημερών (αρ.14 παρ. 2 ), και μάλιστα χωρίς καμία απολύτως αιτιολόγηση, θα οδηγήσει στη μη εφαρμογή αυτής της ευέλικτης μορφής εργασίας. «Η προσαρμογή του Δημοσίου από πλευράς τόσο δομών όσο και διαδικασιών στη νέα μορφή οργάνωσης της εργασίας, καθώς και η γενικότερη προβληματική για την ενσωμάτωση ενός ή περισσοτέρων τηλεργαζόμενων σε μια ομάδα», μένουν μόνο στην αιτιολογική έκθεση.