• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ Μ' | 13 Νοεμβρίου 2009, 16:35

    Η ΜΟΡΙΟΔΟΤΗΣΗ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΑΥΞΗΘΕΙ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΣΥΝΙΣΤΑ ΠΛΗΡΩΣ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΙΚΟ ΚΡΙΤΗΡΙΟ. ΟΙ ΥΠΟΨΗΦΙΟΙ ΔΙΑΓΩΝΙΖΟΝΤΑΙ ΣΤΑ ΙΔΙΑ ΘΕΜΑΤΑ, ΜΕ ΤΙΣ ΙΔΙΕΣ ΠΡΟΫΠΟΘΕΣΕΙΣ ΚΑΙ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΚΟΙΝΗ ΚΛΙΜΑΚΑ.Ο ΒΑΘΜΟΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΘΩΘΕΙ ΚΑΘΕ 2 ΧΡΟΝΙΑ, ΕΠΙΒΡΑΒΕΥΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑ ΠΡΟΑΓΟΝΤΑΣ ΤΗΝ ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΑ.ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΕΛΕΓΧΕΤΑΙ ΕΞΟΛΟΚΛΗΡΟΥ ΑΠΟ ΤΟΝ ΑΣΕΠ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΟΝΤΑΣ ΚΟΙΝΩΝΙΚΗ ΣΤΗΡΙΞΗ. ΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΒΑΘΜΟΛΟΓΕΙ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΣΥΜΜΕΤΕΧΟΝΤΕΣ ΜΕ ΣΧΕΤΙΚΑ ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΦΟΡΕΣ ΕΝΩ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΜΟΡΙΟΔΟΤΕΙ ΜΟΝΟ ΑΥΤΟΥΣ ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΣΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΟΥΣ. ΠΙΣΤΕΥΕΤΕ ΟΤΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΠΟΥ ΕΧΕΙ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΔΙΠΛΩΜΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΕΙ ΣΤΟ ΤΕΣΤ ΔΕΞΙΟΤΗΤΩΝ ΑΞΙΖΕΙ ΝΑ ΔΙΟΡΙΣΤΕΙ? 400 ΜΟΡΙΑ Ο ΚΑΤΟΧΟΣ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟΥ(ΠΟΥ ΤΑ ΛΑΜΒΑΝΕΙ ΟΛΑ), 400 ΜΟΡΙΑ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΠΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕ 100/100 ΕΡΩΤΗΣΕΙΣ(ΤΟ ΠΟΛΥ 3 ΣΤΟΥΣ 100.000) ΠΟΥ ΔΙΑΓΩΝΙΣΤΗΚΑΝ.ΟΙ ΤΙΤΛΟΙ ΣΠΟΥΔΩΝ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΜΟΡΙΟΔΟΤΟΥΝΤΑΙ ΜΕ ΜΕΓΑΛΗ ΒΑΡΥΤΗΤΑ. ΤΟ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ ΚΑΙ ΤΟ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΡΟΛΟ. Η ΥΠΕΡΜΕΤΡΗ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΤΟΥ ΒΑΘΜΟΥ ΠΤΥΧΙΟΥ ΔΗΜΙΟΥΡΓΕΙ ΣΤΡΕΒΛΩΣΕΙΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΤΑ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΑ ΤΜΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΘΕΡΑΠΕΥΟΥΝ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΒΑΘΜΟΛΟΓΟΥΝ ΜΕ ΔΙΑΦΟΡΕΤΙΚΟ ΤΡΟΠΟ. ΕΠΙΔΟΤΕΙΤΑΙ ΣΤΗΝ ΟΥΣΙΑ Η ΥΠΟΚΕΙΜΕΝΙΚΗ ΚΡΙΣΗ ΚΑΘΗΓΗΤΩΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ.ΤΟ ΠΤΥΧΙΟ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΣΥΜΜΕΤΟΧΗ ΣΕ ΜΙΑ ΚΑΤΗΓΟΡΙΑ ΤΟΥ ΑΣΕΠ.