• Σχόλιο του χρήστη 'Γιαννακόπουλος Χρήστος' | 19 Οκτωβρίου 2009, 20:30

    Κατά την γνώμη μου, πρόκειτε για νομοσχέδιο προς την σωστή κατεύθυνση. Όμως, πάλι βλέπω ένα "κυβικο-σαφάρι" και μια "κυβικο-φοβία". Δεν είναι απαραίτητο πχ οτι ένα υβριδικό μολύνει λιγότερο από ένα Smart για παράδειγμα ή ένα FOX. Η λύση των ηλεκτρικών θα πρέπει να απουσιάζει εντελώς. Και πανάκριβα και δεν υπολογίζει κανείς τις εκπομπές που βγάζει η ΔΕΗ στο περιβάλλον για να παραχθεί το ρεύμα που θα χρειάζεται για να φορτιστούν οι μπαταρίες του αυτοκινήτου. Κατά την γνώμη μου θα έπρεπε να θεσπιστεί ανώτατο όριο εκπομπής ρύπων ανεξάρτητα από τον κυβισμό, ή ακόμα μια σύνθεση κατανάλωσης και εκπομπής ρύπων ( που συνήθως είναι αλληλένδετες έννοιες ) και όχι όριο κυβικών. Επίσης ορισμένες διατάξεις τείνουν να είναι από αρκετά εώς πολύ φωτογραφικές, με πιο τρανταχτό παράδειγμα το όριο 1600 κυβικών για υβριδικά, αφού μόνο μία εταιρία διαθέτει τέτοιο όχημα στην Ελληνική αγορά ( HONDA ). Επίσης δεν θα πρέπει να αποσυρθούν τα οχήματα εκείνα που διατίθενται ήδη σε διάφορα πρόσωπα - θεσμούς. Αφού υπάρχουν ήδη αυτά τα οχήματα, γιατί θα πρέπει να αγοραστούν καινούργια. Επίσης μία ερώτηση, ΤΙ ΘΑ ΓΙΝΕΙ ΜΕ ΤΑ ΚΡΑΤΙΚΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΑΠΟΣΥΡΘΟΥΝ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΠΑΛΑΙΑΣ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑΣ ? Το νομοσχέδιο δεν προβλέπει ΤΙΠΟΤΑ !! Καλή η πρόθεση του νομοσχεδίου αλλά λίγο πρόχειρο και με βιασύνη γραμμένο.