• Σχόλιο του χρήστη 'Κωστας Κ.Κ.Α.' | 13 Νοεμβρίου 2009, 18:26

    Γενικα συμφωνω με τις βασικες ιδεες του νεου νομοσχεδιου. Ειναι φυσικο επακολουθο να επιφερει και θετικες και αρνητικες αντιδρασεις αναλογα με την προσωπικη κατασταση του καθε ενδιαφερομενου. Οσοι εχουν αφιερωσει χρονια, κοπο, στερησεις και χρηματα για σπουδες δεν θα ηθελαν ενα επιπλεον 'κριτηριο' στο οποιο συμβαλει και ο παραγοντας τυχη (multiple choice) και το οποιο με ενα προτεινομενο συντελεστη 4 μπορει να υπερβει ενα Master ή ακομα και να πλησιασει ενα Διδακτορικο. Απο την αλλη, οσοι δεν εχουν τα αντιστοιχα ακαδημαϊκα προσοντα θα προτιμουσαν εναν ακομα μεγαλυτερο συντελεστη για το συγκεκριμενο τεστ. Και οι δυο πλευρες εχουν τα υπερ και τα κατα τους. Ώστοσο για να καλυφθουν οι 'αναγκες' και των δυο πλευρων, κατα την προσωπικη μου γνωμη, θα ηταν ιδανικοτερο να διεξαγεται το τεστ δεξιοτητων μια φορα το χρονο για ολους, αλλα η συμβολη του στο γενικο αθροισμα της μοριοδοτησης πρεπει να ειναι μικροτερη (συντελεστης 1 ή 2), ώστε να μην προκαλει αντιθεσεις με το γενικοτερο πρισμα του νεου νομοσχεδιου δηλαδη την 'προβολη' των υποψηφιων που επενδυσαν σε μεταπτυχιακες σπουδες στο εσωτερικο ή το εξωτερικο με πολλες θυσιες. Οταν μια ξενη γλωσσα αριστου επιπεδου, η οποια προϋποθετει πολλαπλα ετη σπουδων επιφερει 70 μορια, η δυσαναλογη μοριοδοτηση του τεστ δεξιοτητων ειναι τουλαχιστον 'ατυχη' απο τους συμμετεχοντες στην συνταξη του νομοσχεδιου. Ευχαριστω εκ των προτερων για το χρονο σας.