• Σχόλιο του χρήστη 'Νάσος Σκ' | 13 Νοεμβρίου 2009, 19:15

    Το θέμα δεν είναι μόνο εάν είναι σωστό ή όχι. Το θέμα είναι οτι δεν είναι ΑΠΟΛΥΤΟΣ ΑΞΙΟΠΙΣΤΟ. Ομοίως απολύτως αξιόπιστες δεν είναι οι εξετάσεις στα Παν/μια, αλλά είναι 50 μαθήματα, οπότε και δύο - τρείς βαθμοί να μην είναι αντικειμενικοί, ελαττώνεται το κακό. Το ίδιο στα διδακτορικά, αλλά είναι 4ετής τουλάχιστο φοίτηση με αρκετή εργαστηριακή - εξειδικευμένη εμπειρία, οπότε ελαττώνεται το κακό. Ομοίως αναξιόπιστα είναι τα ecdl, αλλά τέλος πάντων ένα χαρτί υπολογιστών είναι που λίγο πολύ όλοι πλέον ξέρουν. Καμία εξέταση στην Ελλάδα δεν είναι απολύτως αξιόπιστη. Γιατί να είναι το τεστ δεξιοτήτων? Δεν το εμπιστεύομαι. Γιατί ένα τεστ 3 ωρών να βαθμολογείται τόσο πολύ!! Υπάρχει κάποιος λόγος? Αν θέλατε να φανεί ο πιο άξιος θα βάζατε δύσκολες εξετάσεις μέσα από αυστηρές διαδικασίες, όπως των Πανελληνίων, και όχι γελία τεστ. Θα εφαρμόζατε σωστά το εισαγωγικό τεστ στην διετία και όποιος δεν άξιζε ας πήγαινε σπίτι του. Εδώ κυκλοφορούν θέματα για το Cambridge και δεν θα κυκλοφορούν για το τεστ δεξιοτήτων? Το θέμα είναι που θα τα βρούμε, και τότε θα γελάω με όσους έγραψαν τώρα αξιοκρατικά 90, όταν κάποιοι αναξιοκρατικά θα γράφουν 97 !!!