• Σχόλιο του χρήστη 'Ηλίας Σ.' | 14 Νοεμβρίου 2009, 00:58

    Θεωρώ το τέστ δεξιοτήτων ένα βήμα προς την αξιοκρατικότερη επιλογή των υποψήφιων νέων δημοσίων υπαλλήλων οπότε και συμφωνώ με την αύξηση του συντελεστή στο 4. Ένας νέος δημόσιος υπάλληλος θα πρέπει και είναι απαραίτητο να έχει μια γενικότερη παιδεία πέραν του οποιουδήποτε γνωστικού του αντικειμένου. Είναι κάτι που τις περισσότερες φορές αντανακλάται ακόμα και στην συμπεριφορά του απέναντι στον πολίτη τον οποίο θα κληθεί να εξυπηρετήσει. Τώρα όσον αφορά τα σχόλια όσων αντιτίθενται σ' αυτή την διαδικασία και τις αντιδράσεις τους κυρίως στην βαρύτητα που δίδεται σε αυτή, ότι πιθανόν μια εξέταση κάποιων ωρών εξισώνεται με μεταπτυχιακά και διδακτορικά ετών ένα έχω να πώ: αποκλείει κανενός την συμμετοχή? ίσα ίσα που γι' αυτούς θα είναι ένα παιχνιδάκι, ένα τεστ της πλάκας όπως αναφέρουν, "έφαγαν" τόσα χρόνια σε σπουδές, σκέφτονται κάποιες ώρες ενός τέστ? Δεν είναι λυπηρό πτυχιούχοι να μην πιάνουν ούτε την βάση στο πραγματικά εύκολο αυτό τέστ?