• Σχόλιο του χρήστη 'Δημήτρης' | 19 Οκτωβρίου 2009, 20:42

    Νομίζω ότι ένα σωστό επί της αρχής μέτρο, δηλαδή να μπει περιορισμός στη σημερινή ασυδοσία χρήσης των υπηρεσιακών επιβατικών οχημάτων, πέφτει θύμα της πολιτικής ορθότητας. Πολλοί από τους ανώτερους και ανώτατους κρατικούς αξιωματούχους (π.χ. Περιφερειάρχες) χρειάζεται να κάνουν εκατοντάδες χιλιόμετρα μέσα σε μια μέρα, αναγκαστικά με μεγάλες ταχύτητες και σε δρόμους όχι πάντα ασφαλείς. Αν τους εφοδιάσουμε με χαμηλών ικανοτήτων αυτοκίνητα, θέτουμε σε κίνδυνο τόσο την ασφάλειά τους, όσο και την αποδοτικότητά τους. Βάλτε τον εαυτό σας στη θέση κάποιου κυβερνητικού που πρέπει να επισκεφθεί 4-5 υπηρεσίες μέσα σε λίγες ώρες. Αν μετακινείται με το προσωπικό του όχημα ή χωρίς οδηγό, πόσο χρόνο θα χρειαστεί να χαλάσει; Το πρόβλημα της σπατάλης δεν προέρχεται από τον κυβισμό, αλλά από την ανεξέλεγκτη χρήση των οχημάτων. Αν η χρήση εξορθολογιζόταν (πράγμα προφανώς ανεξάρτητο κυβισμού), με σύγχρονα αυτοκίνητα το κόστος χρήσης θα έπεφτε σημαντικά, χωρίς να δυσκολεύουμε όσους πραγματικά δικαιούνται κρατικό όχημα στη δουλειά τους. Επίσης, ας σημειώσουν οι υπεύθυνοι ότι μπορούν να προμηθευτούν εντελώς δωρεάν σχεδόν καινούργια οχήματα από τον ΟΔΔΥ, αντί να αγοράζουν από το εμπόριο. Δυστυχώς η κυβέρνηση έκανε τις εξαγγελίες χωρίς να το καλοσκεφτεί και τώρα έχει δεσμευτεί για 1.600 κυβικά και άλλες τέτοιες (κατά την άποψή μου) αφελείς διατάξεις. Ελπίζω (αν και μάλλον αβάσιμα) ότι θα πρυτανεύσει η λογική στο τέλος!