• Σχόλιο του χρήστη 'Γιώργος Λ' | 14 Νοεμβρίου 2009, 02:17

    Διαφωνώ με τέστ δεξιοτήτων αλλά αν σώνει και καλά θελετε να το εφαρμόσετε τότε: Ας εφαρμοστούν απλα αντικειμενικά κριτήρια στη βαρύτητα που θα παιρνει το τεστ δεξιοτήτων, για παραδειγμα ο ανωτατος βαθμός πτυχίου ειναι 10 και μοριοδοτείται με συντελεστή 110 κι αυτο μέσα έχει περιπου 50 μαθηματα. Δηλαδή 10 Χ 110 = 1100 / 50 = 22 μονάδες θα πρέπει να παίρνει το ανώτερο όσο δηλαδή ενα μάθημα στο πανεπιστήμιο, που ήθελε 3 ώρες εξέταση. Δεν καταλαβαίνω τη λογική να κερδίζει μόρια καποιος βλέποντας περισσότερα τρίγωνα από έναν άλλον στη σχετική ερώτηση. Δεν έχω δει να χρειάζεται καποιος υπάλληλος να διακρίνει τριγωνάκια κάνοντας τη δουλειά του. Γιατί για παράδειγμα δεν βάζετε εξαντλητική εξέταση ψυχολόγων στο κάτω κάτω των υποψηφίων, μπας και σταματήσουν να γεμίζουν οι δημόσιες υπηρεσίες με νευρασθενικούς υπαλλήλους, ή γιατί δεν περνάτε από τέτοια τέστ τους ήδη υπάρχοντες να δείτε για πότε θα αδειάσει ο δημόσιος τομέας, μπας και περάσει κανενας άξιος!