• Σχόλιο του χρήστη 'Σπυρίδων Μουρτάς' | 14 Νοεμβρίου 2009, 12:22

    ΟΡΘΗ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ Διάβασα αρκετές από τις παρατηρήσεις των συμμετεχόντων. Ας μην κοροϊδευόμαστε. Όσο και εάν ο νομοθέτης έχει αγαθές προθέσεις, κάποιοι θα εκμεταλλευτούν το τεστ δεξιοτήτων για δικό τους όφελος, είτε αυτό λέγεται κερδοσκοπία, είτε παραπαίδια, είτε…. Το τραγικό της υπόθεσης είναι οτι όταν αυτό γίνει αντιληπτό δε θα μπορεί κανείς μας να κάνει τίποτα. Και ξέρετε γιατί? Διότι κάποιοι υποστήριζαν σήμερα την εν λόγω διάταξη, επειδή είχαν γράψει καλά σε ένα αστείο τεστ, είτε επειδή πίστεψαν σε αυτό. Θα ήμαστε υπόλογοι των γραφομένων μας σε ένα σωστό σύστημα δημόσιας διαβούλευσης το οποίο υποθέτω οτι όλοι συμφωνούμε οτι η εφαρμογή του είναι ένα βήμα μπροστά. Για τον ανωτέρω λόγο, είναι σημαντικό αυτά που γράφουμε όλοι μας, να μην αντικατοπρίζει την άποψή μας σύμφωνα με το εάν γράψαμε καλά ή όχι στο προηγούμενο τεστ, αλλά το κοινό καλό. Εάν όμως το αξιοκρατικότατο 90, που απέκτησαν κάποιοι με τις δεξιότητές τους –αφού σαφώς και δεν είναι τεστ γνώσεων- , αρχίσει να φαίνεται μικρό, έναντι του 97, 98, 99, 100 , ένεκα του x4!!!, θα αντιληφθούν οτι ούτε το x4 είναι σωστό, ούτε το να μπορεί κάποιος ανά 1 ή 2 ή 3 ή .. χρόνια να δίνει και ένα τεστ (αφού όσο περισσότερο συμμετέχει κανείς, τόσο πιο εύκολα πιθανών κάποιοι να βρίσκουν τα θέματα, και να πετυχαίνουν καλύτερα σκορ). Ακόμα πιο λανθασμένη είναι η άποψη να ισχύει η τελευταία κάθε φορά βαθμολογία, αφού στην περίπτωση αυτή, κάποια στιγμή, δε μπορεί, θα γυρίσει ο τροχός και θα τα βρει τα θέματα και εκείνος που δεν είναι καλός τα σταυρόλεξα. Θα μου πείτε είναι πιο λογικό να κατεβαίνει ο κάθε υποψήφιος σε εξετάσεις και όποτε γράψει κάτι της προκοπής να διατηρεί αυτό το βαθμό, λες και η γνώση είναι τηλεπαιχνίδι? Όχι βέβαια, αλλά ακριβώς αυτές οι σκέψεις, όσο μπερδεμένες και δίχως νόημα φαίνονται… όσο αστείο είναι το σκεπτικό αυτού του κειμένου… τόσο φαίνεται η ασάφεια που υπάρχει στο σχετικό άρθρο, κάνοντάς το ως το πλέον ακατάλληλο προς ψήφιση. Θα μου πεις τώρα οτι «αφού εγώ δεν είμαι Μέσα, τι με χαλάει να ισχύσει η διάταξη αυτή και που θα πάει, θα τα βρω τα θέματα. Εξάλλου με διάβασμα δεν πέτυχε κανείς». Στην ερώτηση αυτή απαιτείται νομοθετική απάντηση: Διαγραφής της εν λόγω διάταξης. Και εάν κάνουμε λάθος? Και εάν είναι τόσο καλά σχεδιασμένο το τεστ δεξιοτήτων που το αδιάβλητο της διαδικασίας είναι βέβαιο? Εδώ θα συμφωνήσω με τον Νάσο. Ποια εξέταση στην Ελλάδα είναι αδιάβλητη για να είναι το τεστ αυτό. Αλλά και στην περίπτωση που δια μαγείας οι Ελληνικές εξετάσεις γίνονται αξιόπιστες, Ε τότε… ας πάρουμε, καλά λέει ο Νάσος, φραπέ και ξαπλώστρα και ας αράξουμε στην παραλία για να αποκομίσουμε γενικές γνώσεις και 400 μόρια, αφού οι ειδικές γνώσεις είναι χρήσιμες στον ιδιωτικό τομέα, που εμείς γιατί να πάμε? Με 400 μόρια δε μπορεί, θα μπούμε στο Δημόσιο.