• Σχόλιο του χρήστη 'kavala' | 14 Νοεμβρίου 2009, 18:21

    Θεωρώ λαϊκιστικές τις άποψεις του στυλ: "τεστ δεξιοτήτων: 400 μόρια, μεταπτυχιακό: 200 μόρια, άρα απαξίωση μεταπτυχιακού κτλ.". Όμως το μεταπτυχιακό, άν κάποιος το έχει, "παίρνει" 200 μόρια, αν κάποιος δεν το έχει "παίρνει" 0 μόρια. Στο τεστ δεξιοτήτων η υπεροχή του έχοντος από το μη έχοντα μεταπτυχιακό θα είναι η μεταξύ τους διαφορά (κανείς δε θα γράψει 0, πιθανόν κανείς δε θα γράψει 100). Αν αυτός που έχει μεταπτυχιακό καταφέρει και γράψει 50% λιγότερο από αυτόν που δεν έχει, τότε δημιουργείται η διαφορά των 200 μορίων. Δηλαδή, ακόμα και αν ο "μη έχων" γράψει 100%, πρέπει ο "έχων" να γράψει λιγότερο από 50% για να μειονεκτήσει. Στην περίπτωση αυτή, είναι απολύτως σωστό και ορθολογικό να προηγηθεί ο "μη έχων", γιατί ο "έχων" είναι προφανώς ακαταλληλότερος για τη θέση, εφόσον προφανώς δεν έχει στοιχειώδη αντίληψη. Είναι αδιανόητο κάτοχος μεταπτυχιακού να γράψει λιγότερο από 85-90% στο απλό τεστ δεξιοτήτων. Προφανώς, κάτι συμβαίνει με το μεταπτυχιακό του (προφανώς είναι πολύ χαμηλού επιπέδου). Εφόσον τα Πανεπιστήμιά μας (ούτε αυτά της Αν. Ευρώπης) είναι αξιολογημένα, δεικλίδες ασφαλείας, όπως το τεστ δεξιοτήτων, είναι απαραίτητες. Δηλαδή, ο κάτοχος μεταπτυχιακού από τη Βουλγαρία και αυτός από το ΕΜΠ "παίρνουν" και οι δύο 200 μόρια -απολύτως άδικο. Όμως, ο του ΕΜΠ δεν έχει να φοβηθεί τίποτα από το τέστ, μόνο θα κερδήσει από αυτό, ο της Βουλγαρίας προφανώς το φοβάται. Τεστ αντίστοιχα του δεξιοτήτων χρησιμοποιούνται ευρέως από υπεύθυνους ανθρώπινου δυναμικού παγκοσμίως και έχουν το πλεονέκτημα ότι είναι απολύτως αντικειμενικά. Συμβάλλουν στον τελικό σκοπό, ο οποίος είναι να επιλεγεί ο καταλληλότερος για τη θέση (αυτό νομίζω ότι δεν έχει γίνει κατανοητό από κάποιους στο forum).