• Σχόλιο του χρήστη 'ΡΕΝΙΟΣ ΗΛΙΑΣ' | 14 Νοεμβρίου 2009, 20:28

    Σας ευχαριστώ επειδή τους διαχρονικούς αγώνες μας για συμμετοχή και δημοκρατία, προσπαθείτε μέσα στις δύσκολες συνθήκες που επικρατούν στην ελληνική κοινωνία, να τις κάνετε πραγματικότητα. Θέλω να καταθέσω τους προβληματισμούς μου για τη μοριοδότηση στους διαγωνισμούς του ΑΣΕΠ. Πιστεύω ότι τα περισσότερα μόρια πρέπει οι υποψήφιοι να τα αποκτούν από διαγωνισμούς και όχι από τα μεταπτυχιακά και τα διδακτορικά, από την στιγμή που τα ελληνικά πανεπιστήμια δεν μπορούν να παρέχουν σε όλους τους απόφοιτους μεταπτυχιακές σπουδές. Τόσο μεγάλη μοριοδότηση στα μεταπτυχιακά και διδακτορικά θα έπρεπε να δίνονται όταν θα υπήρχε η δυνατότητα σε όλους τους απόφοιτους των ελληνικών πανεπιστημίων να ακολουθήσουν μεταπτυχιακές σπουδές σε Ελληνικά Πανεπιστήμια. Γιατί να αδικούνται νέοι με γνώσεις και έμπειρία επειδή οι γονείς τους δεν είχαν την οικονομική δυνατότητα να τους καλύψουν τα έξοδα για μεταπτυχιακές σπουδές στο εξωτερικό. Κάθε αλλη επιλογη δίνει πλεονέκτημα στούς πλούσιους και ατα GOLDEN BOYS-GIRLS σε σχέση με τα παιδιά της φτωχής ελληνικής οικογένειας που πασχίζουν για την είσοδό τους στο πανεπιστήμιο για να εξασφαλίσουν υποτίθεται καλύτερη ζωή από τους γονείς τους. Ο συντελεστής 110 στο βαθμό πτυχίου είναι άδικος γιατί υπάρχουν απόφοιτοι από ξένα πανεπιστήμια που έχουν υψηλούς βαθμούς, με πολύ λιγότερες γνώσεις από απόφοιτους ελληνικών πανεπιστημίων που έχουν μικρότερους βαθμούς πτυχίου. Οι μεταπτυχιακές σπουδές, διδακτορικά, και βαθμός πτυχίου θα πρέπει να μοριοδοτούνται σαν την ξένη γλώσσα προσθετικά από την επίδοση σε διαγωνισμούς. Αξιοι δεν μόνο όσοι έχουν την δυνατότητα να σπουδάσουν στην Αμερική, Αγγλία, Γερμανία κλπ.