• Σχόλιο του χρήστη 'ΘΑΝΟΣ' | 19 Οκτωβρίου 2009, 21:35

    Ενδιαφέρον μέτρο αλλά θέλει περαιτέρο βελτίωση. 1) Πέρα απο τα κυβικά 1400 ή 1600 πρέπει να οριοθετηθεί και η ιπποδύναμη στα νεα οχήματα γιατί διαφορετική κατανάλωση έχει ένα ατμοσφαιρικό από ένα turbo. Δεν ειναι απαραίτητο ένα οχημα 1400κε αλλα με 160-180 άλογα ιπποδύναμη για μέσα στην πόλη.Καταναλώνει πολύ καύσιμο και ρυπαίνει περισότερο. 2) Πρέπει επίσης να οριοθετηθεί και ο εξοπλισμός που είναι απαραίτητος για ένα κρατικό όχημα που σκοπός του είναι να καλύψει βασικές ανάγκες και όχι άνεση και πολυτέλεια όπως και το εύρος τιμής κτήσης το οχήματος καθώς υπάρχουν και μάρκες πολυτελείας με λίγα κυβικά. 3) Θεωρώ τέλος πιο φρόνιμο τη δημιουργία μιας υπηρεσίας με αποκλειστικό σκοπό την προμήθεια με διαγωνισμούς (όποτε υπάρχει αίτημα απο τις περιφερειακές υπηρεσίες) όλων των κρατικών οχημάτων καθώς οι κατά τόπους υπηρεσίες μπορούν να "επωφεληθούν" διενεργόντας με γενικά κριτηρια "διαφανεις" διαγωνισμούς. 4) Καλύτερη λύση, τουλαχιστον για τη δεδομένη χρονική περίοδο οπου οι 'Έλληνες δεν εχουμε ξεφυγει από την νοοτροπεία του λαδώματος και της κατασπατάλυσης του δημοσίου χρήματος, θεωρώ την μέθοδο του leasing καθώς δεν θα "εφευρίσκονται" βλάβες για να προμηθευτούμε περισσότερα ανταλλακτικά και τα εξοδα θα περιορίζονται στην πάγια δόση της σύμβασης. 5) Για τα καύσιμα πολύ καλή βρήκα την πρόταση και ενός άλλου σχολιαστή. Να καταγράφουν τα μηνιαία χιλιόμετρα οι οδηγοί που θα χρεωθούν κάθε όχημα και να υπάρχει ξεχωριστή χρεωστική κάρτα για κάθε οχημα ωστε να ελέγχονται τα παραγωγικά χιλιόμετρα κάθε οδηγού.