• Σχόλιο του χρήστη 'Πέτρος Καρέκλης' | 17 Μαΐου 2021, 17:09

    H ένταξη της φιλοζωίας στην παιδεία πρέπει να γίνει κεντρική πολιτική επιλογή, ως μόνο μέσον αλλαγής νοοτροπίας της κοινωνίας μας. Ως μέρος της εκπαιδευτικής διαδικασίας θα πρέπει να ενταχθεί στην αρμοδιότητα του Υπουργείου Παιδείας, που σε συνεργασία με Πανεπιστήμια και άλλους φορείς θα πρέπει να δημιουργήσουν έναν πρότυπο κύκλο μαθημάτων και εξορμήσεων που θα ενισχύουν την επαφή των παιδιών με την ζωοφιλία, την φύση και τα πλάσματα της. Η Χάρτα των Ζώων πρέπει να είναι μέρος του υλικού που τα παιδιά θα διδάσκονται και θα παίρνουν στα σπίτια τους, έτσι ώστε η μεταφορά του μηνύματος μέσα στην οικογένεια να γίνει με έμμεσο αλλά αποτελεσματικότερο τρόπο. Προτείνεται η καθιέρωση του θεσμού της υιοθεσίας αδέσποτου από σχολεία (ή τάξεις, π.χ. από την 3η δημοτικού μέχρι την 3η γυμνασίου) που αφενός θα βοηθήσει τα παιδιά να κοινωνικοποιηθούν και να αποκτήσουν υπευθυνότητα και αφετέρου θα βοηθήσει τους καθηγητές να εντοπίσουν τυχόν αποκλίνουσες συμπεριφορές και να βοηθήσουν όσο υπάρχει χρόνος. Η επέκταση της εκπαίδευσης και σε άλλες ομάδες (πχ σχολές σωμάτων ασφαλείας, στρατιωτικές σχολές, πυροσβεστική, λιμενικό σώμα κλπ.) είναι εξίσου χρήσιμη. Η εκπαίδευση είναι κλειδί στην αλλαγή νοοτροπίας της κοινωνίας. Η εκπαίδευση θα κάνει την εφαρμογή του νόμου πιο αυτονόητη και δεν θα βασίζεται μόνο στην αστυνόμευση, αλλά τελικά στην κοινωνική συνείδηση.