• Σχόλιο του χρήστη 'square' | 15 Νοεμβρίου 2009, 00:21

    Συμφωνώ απόλυτα με την αύξηση της βαρύτητας του τεστ δεξιοτήτων. Θεωρώ και εγώ πως αποτελεί μια δικλείδα αμεροληψίας και αντικειμενικότητας στην διαδικασία επιλογής δημοσίων λειτουργών. Επιτρέψτε μου να σας επισημάνω πως πολλοί από τους επιτυχόντες των γραπτών διαγωνισμών των εκπαιδευτικών, αλλά και του υπουργείου οικονομικών, είναι άνθρωποι που πέτυχαν υψηλούς βαθμούς και στο εν λόγω τεστ. Είμαι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος και δυσκολεύομαι να καταλάβω την αντίθεση ορισμένων συναδέλφων προς το συγκεκριμένο κριτήριο επιλογής. Νομίζω ότι θα ήταν 'αλαζονικό' το να θεωρεί κανείς πως η από μέρους του κατοχή ενός τίτλου, καθιστά αυτομάτως αχρείαστη την οποιαδήποτε περαιτέρω εξέταση της γενικότερης πνευματικής του συγκρότησης. Το συγκεκριμένο κριτήριο θα ήταν περιττό αν όλοι οι διαγωνισμοί ήταν γραπτοί. Δεδομένου ότι οι περισσότερες θέσεις καλύπτονται δια της διαδικασίας αποστολής φακέλων και υπολογισμού μορίων, θεωρώ απολύτως απαραίτητη για προφανείς λόγους την συμμετοχή όλων εκείνων που θέλουν να εργαστούν στο δημόσιο, σε έναν δημόσιο, ανοιχτό και αξιοκρατικό διαγωνισμό.