• Σχόλιο του χρήστη 'Σπυρίδων Μουρτάς' | 15 Νοεμβρίου 2009, 12:12

    Πραγματικά δε καταλαβαίνω τι μπορεί να εννοεί κάποιος όταν γράφει " Διαφορετικά ο ΑΣΕΠ να καταργήσει όλα τα κριτήρια και να μοιράσει θέσεις ονομαστικά." Δηλαδή εάν δεν εφαρμοστεί το τεστ δεξιοτήτων «Το ΑΣΕΠ θα μοιράζει τις θέσεις ονομαστικά»?. Δηλαδή τόσο καιρό που δεν εφαρμοζόταν το τεστ δεξιοτήτων «Το ΑΣΕΠ μοίραζε τις θέσεις ονομαστικά»?. Διαφωνώ κάθετα. Το ΑΣΕΠ ήταν και είναι ένας ανεξάρτητος οργανισμός που εφαρμόζει το νόμο. Δε μοιράζει θέσεις. Επιπλέον είναι σαφές οτι η εφαρμογή το τεστ δεξιοτήτων έχει πολλά μειονεκτήματα και κινδύνους τους οποίους όλοι οφείλουμε να αναγνωρίσουμε. α. Και εγώ θα ήθελα να εφαρμοστεί το τεστ δεξιοτήτων διότι έχω μόνο διδακτορικό και όχι μεταπτυχιακό+διδακτορικό και συνεπώς θα μπορούσα να προσπεράσω τους συνυποψήφιους μου (ή τουλάχιστο θα είχα μία δυνατότητα). Όμως δεν είναι αυτή η λογική. Δε μπορεί για να κερδίσω εγώ λίγα μόρια να αμφισβητώ την αξία των πτυχίων μου που με κόπο απέκτησα. Δε μπορεί να ισοπεδώνουμε τα πάντα για προσωπικό όφελος. Υπάρχουν αρχές και αξίες που δεν πρέπει να πλήττονται από κανένας μας. Μόνο έτσι θα πάει μπροστά η κοινωνία. β. Το τεστ δεξιοτήτων εμπεριέχει τον κίνδυνο της αναξιοκρατικής εφαρμογής του. Τι και εάν είναι ένα καλό σύστημα τεσταρίσματος της τρέχουσας γνώσης (αν και δεξιότητα είναι πράγματι η σωστή λέξη) εκάστοτε υποψηφίου, όταν δεν είναι 100% σίγουρη η αξιοκρατική εφαρμογή του. Πολύ σωστά ο Κων/νος αναφέρει οτι η γενική γνώση είναι προαπαιτούμενο και όχι μοριοδοτούμενο προσόν. Σε αυτό τα μόνα που αντιτείνω είναι: Α. Η πιθανότητα μη αξιοκρατικής εφαρμογής του, που το καθιστά, κατεμέ, ακατάλληλο προς εφαρμογή. Β. Και φυσικά όλοι, είτε συμφωνούμε είτε διαφωνούμε με την εφαρμογή του τεστ δεξιοτήτων, συμφωνούμε οτι δε μπορεί να εφαρμόζετε πριν από κάθε προκήρυξη, με αποτέλεσμα όσοι υποψήφιοι δεν έχουν συμμετάσχει σε αυτό ουσιαστικά να τίθενται εκτός. Αυτό είναι δίκαιο?