• Σχόλιο του χρήστη 'Ιωάννης Γεώργιζας' | 15 Νοεμβρίου 2009, 18:57

    Τα τελευταία χρόνια έχει δημιουργηθεί πληθώρα σχολών με παρεμφερή αντικείμενα πολλά από τα οποία ουσιαστικά είναι ενσωματωμένα στα προγράμματα σπουδών των παραδοσιακών σχολών. Αυτό έχει ως αποτέλεσμα να διεκδικείται από αυτούς τους αποφοίτους μερίδιο εργασίας στην αγορά εργασίας με συντεχνιακές κατοχυρώσεις. Παραδείγματος χάρη σε θέσεις περιβαλλοντικού χαρακτήρα αποκλείονται οι φυσικοί και οι χημικοί αν και ο τομέας του περιβάλλοντος αποτελεί βασικό κορμό των προπτυχιακών μαθημάτων τους. Άλλο παράδειγμα αποτελούν οι θέσεις πληροφορικής που προφανώς μπορούν να διεκδικηθούν και από τους μαθηματικούς και από τους φυσικούς. Έχει δε παρατηρηθεί να αποκλείονται και κάτοχοι μεταπτυχιακού στο συγκεκριμένο αντικείμενο. Δεν είναι δυνατόν ο βασικός τίτλος σπουδών να είναι υπερεξειδικευμένος. Θα πρέπει οι θέσεις να προκηρύσσονται με βάση τις θεματικές ενότητες των πτυχίων: θετικές, νομικές, ιατρικές, μηχανικοί, οικονομικές, θεωρητικές(φιλόλογοι κλπ). Πιστεύω ότι πρέπει το ΑΣΕΠ να εξαλείψει αυτές τις απαράδεκτες συντεχνιακές μεθοδεύσεις κάτι που δυστυχώς δε γίνεται μέχρι στιγμής, ούτε και προβλέπεται στο νομοσχέδιο.