• Σχόλιο του χρήστη 'Παπαδόπουλος Δημήτριος' | 15 Νοεμβρίου 2009, 21:32

    Καταρχήν θα ήθελα να αναφέρω ότι το νέο νομοσχέδιο κινείται προς τη σωστή κατεύθυνση, η δε διαδικασία δημόσιας διαβούλευσης του είναι πραγματικά πρωτοποριακή, αρκεί βέβαια να υπάρχει ουσιαστικό προιόν διαβούλευσης και όλα αυτά να μην γίνονται για ένα απλό "φαίνεσθαι". Κατά την προσωπική μου ταπεινή άποψη η εξίσωση, από απόψεως μοριοδότησης, μιας τέτοιας εξέτασης όπως το τέστ δεξιοτήτων με ανώτατους τίτλους σπουδών, όπως ένα διδακτορικό είναι ηθικά απαράδεκτη. Η λήψη ενός τέτοιου τίτλου απαιτεί μακροχρόνια και εξαιρετικά επίπονη προσπάθεια που δε μπορεί σε καμμιά περίπτωση να απαξιώνεται με μοριοδότηση ανάλογη ενός "τεστ δεξιοτήτων",στο οποίο μπορεί σε αρκετές περιπτώσεις ακόμα και η φυσική παρουσία ενός υποψηφίου να είναι πρακτικά αδύνατη. Ενδεχομένως, οι επιδόσεις σε μια τέτοια εξέταση να καταδεικνύουν κάποιες δεξιότητες του υποψηφίου, σε καμμία περίπτωση όμως δε μπορεί να εξισώνονται με τη βαρύτητα που ενδεχομένως πρέπει να έχει ένας ανώτατος ή ένας ανώτερος τίτλος σπουδών. Συνεπώς, η πρόταση που καταθέτω είναι η μείωση του συντελεστή βαρύτητας του τέστ δεξιοτήτων κατά τουλάχιστον 50%. Επιπλέον, η δομή της εξετασης αυτής, τουλάχιστον όπως πολλοί από εμάς βιώσανε κατά την παρθενική εφαρμογή της, όχι μόνο δε συμβαδίζει με τις ανάγκες ενός σύγχρονου μοντέλου δημόσιας διοίκησης (όπως ευαγγελίζονται αυτοί που τη θέσπισαν), αλλά περισσότερο αποκαλύπτει τις "αρτησκληριωτικές" και μίζερες αντιλήψεις εκείνων που έθεσαν τα συγκεκριμένα ερωτήματα. Συνεπώς μείωση του συντελεστή βαρύτητας του τεστ δεξιοτήτων και εξαιρετικά προσεκτική επιλογή των ερωτημάτων που τίθενται σε αυτό