• Σχόλιο του χρήστη 'Λ. Δ.' | 19 Μαΐου 2021, 05:34

    ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΗ η αυτοτελής υποχρεωτική εφαρμογή φιλοσκυλικής εκπαίδευσης στα σχολεία. Ποιος θα αξιολογεί την καταλληλότητα των ανθρώπων που θα μπαίνουν στα σχολεία και των θεμάτων που θα παρουσιάζουν; Ποιος εγγυάται ότι τα παιδιά μας δεν θα υποστούν πλύση εγκεφάλου από μια μειοψηφία φανατικών που πιστεύουν στον εξανθρωπισμό του σκύλου και δεν διστάζουν να αποκαλούν τα παιδιά μας «ανθρώπινα μωρά»; Ποιος εγγυάται ότι δεν θα υπάρξει μετάδοση αντιεπιστημονικών απόψεων και πολιτικής προπαγάνδας όταν μέσα στις φιλοζωικές οργανώσεις έχουν παρεισφρήσει άτομα που ομολογούν ότι μάχονται για την ισότητα των ειδών και ξορκίζουν τις κατακτήσεις του Διαφωτισμού ως ανθρωποκεντρικές; Το μάθημα της Μελέτης Περιβάλλοντος το οποίο ήδη διδάσκεται στις μικρές τάξεις και τα μαθήματα των Φυσικών Επιστημών στις μεγαλύτερες μπορούν να καλύψουν επαρκώς και με επιστημονική μέθοδο τις αξίες του σεβασμού στα ζώα και στη φύση συνολικά, χωρίς να χρειάζεται να μπουν μες στις σχολικές αίθουσες κι άλλα πρόσωπα, μη καταρτισμένα στην παιδαγωγική. Στη σημερινή εποχή είναι αδιανόητο να επιλέγεται ένα ζώο και συγκεκριμένα ο σκύλος ως αυτοτελές διδακτικό αντικείμενο όταν άλλα κράτη έχουν στραφεί στην συνθετική προσέγγιση των φυσικών επιστημών, τη συνεξέλιξη επιστήμης και πολιτισμού κάποιες δεκάδες χρόνια πριν.