• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ' | 15 Νοεμβρίου 2009, 23:43

    Θα ήθελα να εκφράσω την εκτίμηση που έχω στην ανοικτή διαβούλευση που τη θεωρώ πολύ σωστή κίνηση. Για το νομοσχέδιο παρατηρώ τα εξής: 1)Ορθότατα καταργείται η φωτογραφική διάταξη της μοριοδότησης 50% και πλέον οσοι δεν είχαν μέσο έχουν την ευκαιρία να διεκδικήσουν θέση στο δημόσιο 2)Αναφορικά με το συντελεστή 110 στο βαθμό πτυχίου.Υπάρχει μεγάλη αδικία διότι σε κάποια παν/μια ο μέσος όρος είναι 7 και σε άλλα είναι 8.5 λόγω του προγράμματος σπουδών και άλλων "ελληνικών" παραγόντων. Καταρχάς, το ίδιο τμήμα μπορεί στο Παν/μιο Αθηνών να έχει 50 μαθήματα και στο Ιωαννίνων 35. Ειναι λογικό ο απόφοιτος των Ιωαννίνων να έχει υψηλότερο βαθμό πτυχίου. Το ίδιο ισχύει για όσους τελειώνουν σε ξένα κράτη. Τα πτυχία τους έχουν βαθμούς που στο δικό μας ΑΕΙ δεν τολμάς να τους ονειρευτείς καν!Επίσης, του χρόνου αναγνωρίζονται ισότιμα τα ΚΟΛΕΓΙΑ!ΟΛΟΙ ΟΙ ΑΠΟΦΟΙΤΟΙ ΚΟΛΕΓΙΩΝ ΕΧΟΥΝ ΠΤΥΧΙΟ 10!ΔΙΟΤΙ ΑΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙΣ ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΣΕ ΚΟΨΕΙ;;;;;!!!!ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΠΟΥΛΑΝΕ:ΔΙΟΡΙΣΜΟ ΑΠΕΥΘΕΙΑΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΜΟΝΟ ΜΕ ΤΟ 10 ΣΤΟ ΠΤΥΧΙΟ. ΕΝΩ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΕΙ Ο ΜΕΣΟΣ ΟΡΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ 7!ΔΗΛΑΔΗ Ο ΑΠΟΦΟΙΤΟΣ ΤΟΥ DEREE ΕΠΕΙΔΗ ΠΛΗΡΩΣΕ ΕΧΕΙ ΒΑΘΜΟ ΟΣΟ ΕΝΑ ΠΤΥΧΙΟ ΚΑΙ ΕΝΑ ΔΙΔΑΚΤΟΡΙΚΟ ΜΑΖΙ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΑΕΙ!Καλύτερα να γίνει κάτι τώρα αλλιώς και ο νόμος αυτός θα είναι ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΚΟΣ ΓΙΑ ΑΠΟΦΟΙΤΟΥΣ ΕΞΩΤΕΡΙΚΟΥ, ΚΟΛΕΓΙΩΝ ΚΑΙ ΑΕΙ ΜΕ ΕΥΚΟΛΟΤΕΡΟ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΣΠΟΥΔΩΝ! ΠΡΟΤΑΣΗ:Να υπολογίζεται στον ΑΣΕΠ ο βαθμός πτυχίου διαφορετικά!Να ορίζεται μια βάση μαθημάτων ίση με τον αριθμό μαθημάτων που απαιτούνται από το δημόσιο ΑΕΙ που το τμήμα απαιτεί τα λιγότερα μαθήματα για πτυχίο και έτσι να υπολογίζεται ο μέσος όρος. Δηλαδή, αν για τον απόφοιτο του μαθηματικού Αθηνών απαιτούνται 50 μαθήματα για πτυχίο και στην Κρήτη απαιτούνται 40, τότε ο μέσος όρος να υπολογίζεται στη βάση των 40 μαθημάτων και οι απόφοιτοι από τμήματα με πιο πολλά μαθήματα να αφαιρούν τα επιπλέον μαθήματα από το μέσο όρο τους.πχ. ΤΟ ΤΜΗΜΑ ΠΟΥ ΤΕΛΕΙΩΣΑ ΕΓΩ ΕΙΧΕ 66 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΚΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΣΤΟΙΧΟ ΤΜΗΜΑ ΣΕ ΕΝΑ ΕΠΑΡΧΙΑΚΟ ΑΕΙ 40!26 ΜΑΘΗΜΑΤΑ ΛΙΓΟΤΕΡΑ!ΠΩΣ ΕΓΩ ΝΑ ΦΤΑΣΩ ΤΟ ΔΙΚΟ ΤΟΥΣ ΜΕΣΟ ΟΡΟ;; Επιπλέον, να υπάρχει κλιμάκωση των μορίων ανά μέσο όρο. πχ. 7-7.5 μέσος όρος, 20 μόρια, 7.6-8, 25 μόρια, 8.1- 8.5, 30 μόρια κοκ.Έτσι θα υπάρχει καλύτερη γεφύρωση του χάσματος που παρατηρείται από ΑΕΙ σε ΑΕΙ και σχολή σε σχολή και με τα πληρωμένα πτυχία των κολεγίων και των αποφοίτων του εξωτερικού. 3) Αναφορικά με το τεστ δεξιοτήτων έχει γίνει η Ελλάδα ένα απέραντο φροντιστήριο! Πώς θα διακρίνει τον καλύτερο πχ. πολιτικό μηχανικό, οικονομολόγο, ψυχολόγο το τεστ δεξιοτήτων με το αν ξέρει πότε έγινε ο πρώτος Τρωικός πόλεμος;;Εγώ στον ψυχολόγο στο δημόσιο νοσοκομείο δε θα ρωτούσα κάτι τέτοιο αν ήθελα τη βοήθειά του. Έπειτα, υπάρχει το πρόβλημα με τα άτομα που έχουν ΔΥΣΛΕΞΙΑ και ΔΥΣΑΡΙΘΜΗΣΙΑ. Αυτοί έχουν πρόβλημα στο διάβασμα, ώστε να μάθουν τις γνώσεις αυτές ή στην κατανόηση μαθηματικών εννοιών και δεν μπορούν να κάνουν την αριθμητική που έχει το τεστ δεξιοτήτων!ΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΜΕ ΔΥΣΛΕΞΙΑ ΚΑΙ ΔΥΣΑΡΙΘΜΗΣΙΑ ΔΕΝ ΕΧΟΥΝ ΜΕΙΩΜΕΝΗ ΝΟΗΜΟΣΥΝΗ, αλλά ένα εστιασμένο πρόβλημα μάθησης που τελικά τους οδηγεί στον αποκλεισμό από το δημόσιο! Ας υπάρχει ΤΕΣΤ ΓΝΩΣΕΩΝ ΑΝΑ ΕΙΔΙΚΟΤΗΤΑ ΠΟΥ ΘΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΕΤΗΣΙΩΣ!ΚΑΙ ΝΑ ΔΙΝΕΙ ΜΟΡΙΑ ΟΣΟ ΕΝΑ ΜΕΤΑΠΤΥΧΙΑΚΟ. Να συμμετέχουν σε αυτό μονο όσοι δεν έχουν μεταπτυχιακό, γιατί δεν είναι όλοι πλούσιοι στην Ελλάδα για να συνεχίζουν μεταπτυχιακές σπουδές, χωρίς αυτό να σημαίνει οτι είναι χειρότεροι επιστήμονες αναγκαστικά. 4)ΟΙ ΜΕΤΑΤΑΞΕΙΣ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΝΑ ΓΙΝΟΝΤΑΙ ΜΕΣΩ ΑΣΕΠ ΜΑΖΙ ΜΕ ΟΛΟΥΣ ΤΟΥΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΥΣ.ΤΕΡΜΑ ΤΑ ΡΟΥΣΦΕΤΙΑ! Θέλει κάποιος να αλλάξει ειδικότηα γιατί να πάρει τη θέση από κάποιον καλύτερο που δεν έχει διοριστεί στο δημόσιο ήδη;;; 5)Δεν έχω καταλάβει πώς υπολογίζεται η εμπειρία στους Ελεύθερους Επαγγελματίες. Πόσες ΑΠΥ το μήνα χρειάζονται; ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΤΙΣ ΠΡΟΤΑΣΕΙΣ ΜΟΥ ΣΥΜΠΟΛΙΤΕΣ ΚΑΙ ΕΙΔΙΚΑ ΤΗ 2 ΚΑΙ ΤΗΝ 3 ΠΟΥ ΜΑΣ ΑΦΟΡΟΥΝ ΟΛΟΥΣ!ΕΙΔΙΚΑ ΤΗ 2 ΤΗ ΒΙΩΝΟΥΜΕ ΟΛΟΙ ΚΑΙ ΣΕ ΛΙΓΟ ΤΑ ΚΟΛΕΓΙΑ ΘΑ ΕΥΤΕΛΙΣΟΥΝ ΤΟΝ ΑΣΕΠ! Ευχαριστώ