• Σχόλιο του χρήστη 'Χάρης Μπασδέκης' | 16 Νοεμβρίου 2009, 11:31

    Διάβασα στο φύλο της εφημερίδας ¨Νέα¨ της Πέμπτης 12/11/2009 ότι σκέπτεστε να αυξήσετε το συντελεστή πολλαπλασιασμού του βαθμού του τεστ δεξιοτήτων επί 4 και συνεπώς το άριστα να ισούται με 400 μόρια. Με λίγα λόγια σκέφτεστε να εξισώσετε την τύχη μιας στιγμής ενός οποιουδήποτε εξεταζομένου (μη ξεχνάμε ότι τα θέματα ήταν πολλαπλής επιλογής) που ενδέχεται να είναι απλά απόφοιτος Λυκείου με ένα διδακτορικό τίτλο. Εμμέσως πλην σαφώς λέτε στους διδάκτορες ότι τα 30 χρόνια συνεχούς διαβάσματος (από την παιδική τους ηλικία μέχρι τα 30 και ακόμα περισσότερο) προκειμένου να φτάσουν στο απόγειο της γνώσης και τα πέντε τουλάχιστον έτη συνεχούς ερευνητικής και μελετητικής προσπάθειας ότι η αξία τους ισούται με 3 ώρες γραπτής εξέτασης αναμφιβόλου επιπέδου γνώσεων. Εκτός και αν θεωρείτε ότι η άγνοια ή η γνώση για το ότι ο πρωθυπουργός της Κίνας επισκέφτηκε την Ελλάδα μια βδομάδα πριν την εξέταση του τεστ αρκεί να σου προσφέρει ή να σου στερήσει μια εργασιακή θέση (χρησιμοποίησα για παράδειγμα τυχαία μια από τις πολλές παρεμφερείς ερωτήσεις που συμπεριλαμβάνονταν στο εν λόγω τεστ). Τα 400 μόρια που σκέπτεστε να πριμοδοτήσετε το άριστα στο τεστ δεξιοτήτων είναι τα διπλάσια μόρια ενός μεταπτυχιακού, ενώ παράλληλα σκέπτεστε να καταργήσετε εντελώς και τη μοριοδότηση του δεύτερου μεταπτυχιακού. Συνεπώς δημιουργείται μια πολύ μεγάλη αντίφαση. Από τη μια θέλουμε να αναβαθμίσουμε το προσωπικό του Δημοσίου τομέα με πολύ ικανά στελκέχη και από την άλλη καταργούμε το 2ο μετατυχιακό και εξισώνουμε το τεστ δεξιοτήτων με ένα διδακτορικό. Θεωρώ πως αυτό θα έπρεπε να προσεχθεί περισσότερα.