• Σχόλιο του χρήστη 'ΚΑΤΕΡΙΝΑ ΔΙΚΑΙΟΥ' | 16 Νοεμβρίου 2009, 11:00

    ΘΕΩΡΩ ΟΤΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΑΙΟ ΝΑ ΔΙΑΤΗΡΗΘΟΥΝ ΟΙ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ ΚΑΙ ΕΠΙΠΡΟΣΘΕΤΑ ΝΑ ΜΗΝ ΛΑΜΒΑΝΕΤΑΙ ΥΠΟΨΗ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΣΤΟ 50% ΤΩΝ ΓΕΝΙΚΩΝ ΘΕΣΕΩΝ. ΧΡΕΙΑΖΕΤΑΙ Ο ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΝΑ ΑΞΙΟΛΟΓΕΙΤΑΙ ΣΑΝ ΟΛΟΤΗΤΑ!ΕΤΣΙ ΑΠΑΞΙΩΝΕΤΑΙ Η ΕΜΠΕΙΡΙΑ ΚΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΖΕΤΑΙ ΑΡΝΗΤΙΚΑ ΕΝΩ ΘΑ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΤΟ ΑΝΤΙΘΕΤΟ! ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΕΥΝΟΟΥΝΤΑΙ ΤΑ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΤΩΡΑ ΜΠΑΙΝΟΥΝ ΣΤΗΝ ΑΓΟΡΑ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΜΕ ΑΡΙΣΤΟ ΒΑΘΜΟ ΑΠΟΛΎΤΗΡΙΟΥ (ΔΕ) ΧΩΡΙΣ ΠΡΟΥΠΗΡΕΣΙΑ.ΔΕΝ ΔΙΝΕΤΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗΣ ΘΕΣΕΩΝ ΕΡΓΑΣΙΑΣ ΓΙΑ ΜΗ ΑΡΙΣΤΟΥΣ ΜΑΘΗΤΕΣ ΚΑΘΩΣ ΕΠΙΣΗΣ ΚΑΙ Η ΔΥΝΑΤΟΤΗΤΑ ΠΡΟΣΠΑΘΕΙΑΣ ΑΥΞΗΣΗΣ ΤΩΝ ΜΟΡΙΩΝ ΤΟΥΣ. ΤΕΛΟΣ ΘΑ ΠΡΟΤΕΙΝΑ ΝΑ ΑΚΥΡΩΘΟΥΝ ΟΙ ΚΛΕΙΣΤΕΣ ΘΕΣΕΙΣ ΓΙΑ ΤΟΥΣ ΤΡΙΤΕΚΝΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΟΥΣ.ΤΟ ΔΙΚΑΙΟ ΕΙΝΑΙ ΟΛΟΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΠΡΟΣΒΑΣΗ ΣΤΗΝ ΔΙΕΚΔΙΚΗΣΗ ΟΛΩΝ ΤΩΝ ΘΕΣΕΩΝ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΑΠΟΚΛΕΙΟΝΤΑΙ ΑΠΟ ΑΥΤΕΣ. ΑΥΤΟ ΠΟΥ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΕ ΤΟ ΥΠΑΡΧΟΝ ΣΥΣΤΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΑΤΟΜΑ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΙΣ ΚΑΤΗΓΟΡΙΕΣ ΑΥΤΕΣ ΝΑ ΔΙΟΡΙΖΟΝΤΑΙ ΜΕ ΠΟΛΥ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΜΟΡΙΑ. ΔΗΛΑΔΗ ΟΛΟΙ ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΑΞΙΟΙ ΚΑΙ ΙΚΑΝΟΙ? ΠΡΟΤΕΙΝΩ ΝΑ ΔΟΘΕΙ ΚΑΠΟΙΟΣ ΑΡΙΘΜΟΣ ΜΟΡΙΩΝ ΠΟΥ ΔΕΝ ΘΑ ΚΑΘΟΡΙΖΕΙ ΤΙΣ ΘΕΣΕΙΣ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΟΥΣ ΕΝΙΣΧΥΕΙ ΜΕ ΚΑΠΟΙΑ ΜΟΡΙΑ (Π.Χ. 60). ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ.