• Σχόλιο του χρήστη 'ΜΑΡΙΝΟΣ ΜΠΟΥΤΣΗΣ' | 19 Μαΐου 2021, 19:09

    Έχει πολύ πλάκα που οι αυτοπιστοποιημένοι ή η ετεροπιστοποιημένοι δημιουργοι συλλόγου(φυσικά με πολλούς έμπειρους ανθρώπους μέσα αλλά και με πολλούς που δεν έχουν ιδέα από ψυχολογία ζώων, παρά μόνο από έναν πνίχτη που θέλουν να επιβάλλουν σε ζώα και πελάτες και δυστυχώς πολλοί από εμάς έχουμε βρεθεί στη θέση να προσπαθούμε να διορθώσουμε τα αδιόρθωτα), κατηγορούν τους υπόλοιπους αυτοπιστοποιημένους ή ετεροπιστοποιημένους εκπαιδευτές... Είναι σαν να θέλω να πιστοποιήσω έναν κρητικό πχ ότι ξέρει να μιλάει τα σωστά ελληνικά(εγώ δλδ που δεν έχω την ντοπιολαλιά να έλεγα ότι εκείνοι δε μιλούν σωστά ελληνικά). Πιστοποίησε με κράτος αλλά σε παρακαλώ προσδιόρισε τις μεθόδους. Μακάρι να είμαστε παγκόσμια πρωτοπόροι σε αυτό και να πούμε τι είναι σωστό και τι όχι(πράγμα σχεδόν αδύνατο, πχ η claudia fugazza ακολουθεί ξεχωριστό τρόπο εκπαίδευσης και φυσικά είναι και αυτό εκπαίδευση. Χαίρομαι πολύ που υπάρχουν άτομα που πάνε κόντρα σε αυτό το copy paste γιατί όντως ήθελε κότσια να πας κόντρα σε άτομα που υπάρχουν σε αυτόν τον "πανελλήνιο σύλλογο" και που είναι και πολύ καλοί συνάδελφοι. Απορώ....απορώ πραγματικά...copy paste νομοσχεδίου φτιαγμένο από λίγους για τους λίγους…(αφού δε μας το λένε και σε μας…) νομοσχεδίου που έφτιαξε κάποιος που τελικά αυτοπιστοποιηθηκε και σαν νομοθέτης και σαν ρυθμιστικός παράγοντας των υπολοίπων….στο τέλος θα περάσουμε και ΔΟΑΤΑΠ (που κανένα πρόβλημα δε θα είχα αλλά θα πρέπει να δούμε το θέμα του τι είναι εκπαίδευση, τι είναι εκπαιδευτής. Δάσκαλος είναι αυτός που μαθαίνει αριθμητική μόνο με τον τρόπο που γνωρίζουμε ή και ο Κινέζος που καταλήγει στο ίδιο με άλλο τρόπο αλλά πάντα χωρίς βια; πρέπει να ξεκαθαριστούν αυτά και αυτό δε γίνεται να γίνει πρακτικά). Την εποχή που κυκλοφορούν "εκπαιδευτές" του γραφείου που πουλάνε εκπαίδευση με 150 ευρώ σκορπώντας σε όλη την Ελλάδα παιδιά στο όνομά τους που καν δεν τα έχουν δει από κοντά ούτε και σε πρακτικο επίπεδο, (φυσικά φοροδιαφεύγοντας) είναι πιο κρίσιμο παρά ποτέ να καθορίσουμε τι είναι τι.