• Σχόλιο του χρήστη 'Κατερίνα Μ.' | 16 Νοεμβρίου 2009, 16:28

    Θεωρώ τη κατάργηση μοριοδότησης της εργασιακής εμπειρίας άδικη. Η εμπειρία, οι γνώσεις και οι δεξιότητες που αποκτώνται κατά τη διάρκεια του εργασιακού βίου, δεν αντικαθίσταται σε καμία περίπτωση απο τις εξετάσεις του ΑΣΕΠ. Οι εξετάσεις του ΑΣΕΠ αποτελούνται από μια τεράστια ύλη μαθημάτων, δικαίων και οικονομικών συνήθως, οι οποίες αποστηθίζονται ως θεωρία, χωρίς ουσιαστική εφαρμογή τις περισσότερες φορές. Επιπλέον,η κατάργηση οδηγεί σε αφού οι νεότεροι απόφοιτοι έχουν αρκετό χρόνο να διαθέσουν για μελέτη. Επομένως, διατηρούν σημαντικό πλεονέκτημα σε σχέση με τους εργαζόμενους οι οποίοι αντιμετωπίζουν τις σκληρές συνθήκες και τα ωράρια του ιδιωτικού τομέα. Η μη μοριοδότηση της εργασικής εμπειρίας ευνοεί και τη νοοτροπία του . Για την είσοδο στο δημόσιο, όπου λείπει το τεχνοκρατικό και ορθολογικό πνεύμα, όσοι έχουν αποκτήσει εργασιακή εμπειρία, ακόμα και στον ίδιο το δημόσιο τομέα, πρέπει να μοριοδοτούνται γιατί έτσι εξασφαλίζεται η πραγματική ισονομία. Διαφορετικά, ισοπεδώνεται το βασικότερο προσόν το οποίο πασχίζουν να αποκτήσουν όλοι οι εργαζόμενοι σε παγκόσμιο επίπεδο. Επιπλέον,είναι λογικό να υπάρχει και ταχύτερη εξέλιξη των εργαζομένων του ιδιωτικού τομέα μετά την εισαγωγή τους, σε σχέση με τους υπόλοιπους. Αν το ζητούμενο είναι η αλλαγή νοοτροπίας, η παραγωγή έργου και η ευελιξία στην αναζήτηση εργασίας, θα πρέπει να μοριοδοτείται σημαντικά η εργασιακή εμπειρία, ακόμα και όταν έχει αποκτηθεί στο δημόσιο. Φυσικά, όλα τα υπόλοιπα τυπικά προσόντα μοριοδοτούνται παράλληλα. Βρίσκω σωστή την αύξηση της μοριοδότησης των μεταπτυχιακών σπουδών οι οποίες για να ειναι πραγματικά αποδοτικές ας έχουν αντίκρυσμα και στη μισθολογική εξέλιξη μετά την εισαγωγή γιατί προς το παρόν, τουλάχιστον, απαξιώνονται. Αντιθέτως, δε βρίσκω καμιά λογική στην κατάργηση της μοριοδότησης της εργασιακής εμπειρίας ή, έστω, στην μοριοδότηση της με όρους για συγκεκριμένες θέσεις όταν το ζητούμενο είναι ένα καλύτερο και αξιοκρατικό δημόσιο. Καταθέτω την άποψη μου ως έχουσα εμπειρία στον ιδιωτικό και δημόσιο τομέα καθώς και συμμετοχές σε γραπτούς ΑΣΕΠ.