• Σχόλιο του χρήστη 'ΛΟΥΚΑΣ' | 16 Νοεμβρίου 2009, 18:51

    Θεωρω οτι το τεστ δεξιοτητων αποτελει το αξιοκρατικοτερο κριτηριο σε συγκριση με ολα τα αλλα(πτυχιο, μεταπτυχιακο κλπ), εφοσον βεβαια διασφαλιστει το αδιαβλητο του. Απορω και εγω με την φοβια που εχουν αναπτυξει οι περισοτεροι "διδακτορες"-"αριστοι της χωρας" σε αυτη την συζητηση, και τελικα καταληγω στο συμπερασμα πως: ειτε προκειται για ατομα αβουλα και χωρις αυτοπεποιθηση που ισως λογω της πνευματικης τους μονομερειας και πολυ διαβασματος εχουν ξεχασει βασικες γνωσεις του δημοτικου ειτε απλα για εγωιστες, που τρεφονται απο μια ψευτικη κατασταση υπεροχης εναντι ολων των αλλων υποβιβαζοντας τις ερωτησεις ενος τεστ. Η απαντηση σε ολες τις σαχλες δικαιολογιες μπορει να δοθει απο την φραση του Αλεξανδρου Παπαδιαμαντη "ΜΟΡΦΩΜΕΝΟΥΣ ΘΕΛΟΥΜΕ ΟΧΙ ΕΓΓΡΑΜΑΤΟΥΣ". Το τεστ αυτο λοιπον αποτελει ενα δειγμα κατα ποσο καποιος ειναι μορφωμενος και οχι εγγραματος. Εχω συναντησει πολλους τετοιους εγγραματους που δεν ξερουν να κανουν μια διαιρεση η μια απλη μεθοδο των τριων, θεματα που περιειχε το τεστ δεξιοτητων. Προχωροντας μαλιστα παραπερα, θα προτεινα μειωση των συντελεστων μεταπτυχιακου-διδακτορικου και αυξηση των μοριων προυπηρεσιας, στηριζομενος στις ρησεις δυο μεγαλων αρχαιων: "Αποβαινει δ'επιστημη και τεχνη δια της εμπειριας τοις ανθρωποις" (Αριστοτελης) και "Κατ'εμπειρια την επιστημην κτασθαι" (πλατωνας) Για οποιον μεταπτυχιακο δεν καταλαβε...θα πω και κατι που ελεγε η γιαγια μου "θεωρια διχως πραξη, ειναι χωρις αξονα αμαξι"Με λιγα λογια βγαζοντας εξω την αμορφωτη γιαγια μου, οι δυο απο τους μεγαλυτερους αρχαιους ελληνες λενε πως μεγαλυτερη αξια εχει η πειρα! Τι να κανω λοιπον εναν με τρια διδακτορικα αν δεν εχει δουλεψει ποτε στη ζωη του και δεν ξερει την πρωτευουσα της ελλαδας. Παντως δεν τσουβαλιαζω τους παντες υπαρχουν και αξιοι αλλα ελαχιστοι, που μαλλον δεν ασχολυνται και καθολου. Ενας ταπεινος σπουδαστης των ΤΕΙ που ο μπαμπας του δεν ειχε να τον στειλει για μεταπτυχιακο.