• Σχόλιο του χρήστη 'N. ΚΑΡΑΜΠΕΛΑΣ' | 17 Νοεμβρίου 2009, 11:49

    To test δεξιοτήτων αποτελεί ένα κριτήριο επιλογής υποψηφίων για θέσεις εργασίας , το οποίο κρίθηκε κατάλληλο σε μια εποχή (στο παρελθόν)και συνετέλεσε στην περισσότερο διαφανή διαδικασία προσλήψεων όπως και εν γένει ο Νόμος Πεπονή που συνέβαλε στην άμβλυνση του φαινομένου ρουσφετολογίας. Σήμερα όμως πιστέυω λόγω της δυναμικής της Δημόσιας Διοίκησης και της εφαρμογής νέων τεχνολογιών και καινοτομιών και στην Δημόσια Διοίκηση , όπως Κοινωνία της Πληροφορίας, Εθνικό Δημοτολόγιο κλπ, απαιτείται ο εκσυγχρονισμός του συστήματος προσλήψεων προκειμένου να προσλαμβάνονται οι ικανότεροι, με την νοοτροπία και με την θέληση να υπηρετήσουν τον πολίτη και την δημόσια διοίκηση. Το test δεξιοτήτων δεν μπορεί να αξιολογήσει με επαρκή τρόπο τους υποψηφίους. Επίσης πρέπει να ληφθέι υπόψη ότι , όπως προκύπτει εμπειρικά, πλεονέκτημα στις γραπτές εξετάσεις για θέσεις π.χ. ΑΕΙ ΤΕΙ έχουν οι πρόσφατοι απόφοιτοι των ανωτέρω Ιδρυμάτων , που έχουν πιο "κοντινό" στην μνήμη τους το γνωστικό τους αντικείμενο, έχουν περισσότερο ελεύθερο χρόνο από μεγαλύτερους σε ηλικία αποφοίτους οι για λόγους κοινωνικούς, οικονομικούς κ.α. δεν έχουν τον ελεύθερο χρόνο να διαβάσουν όσοι οι άλλοι, αλλά που μπορεί να έχουν εξίσου ή και μεγαλύτερα προσόντα και λόγω της εμπειρίας τους (η οποία δεν πρέπει να υποτιμηθεί από την μία , αλλά ούτε να διαγράφει τα άλλα προσόντα από την άλλη. Η στελέχωση της Δημόσιας Διοίκησης, πρέπει να γίνει με περίσκεψη , χωρίς βιασύνη , κυρίως με έρευνα γύρω από το ζήτημα. Η γενική διαπίστωση είναι ότι η διαβούλευση δημιουργεί στους πολίτες την αίσθηση της συμμετοχής στις κυβερνητικές αποφάσεις. Επίσης δημιουργείται η πεποίθηση ότι υπάρχει η πρόθεση της κυβέρνησης να λάβει μέτρα με σκοπό ένα πιο αντικειμενικό σύστημα προσλήψεων.